اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

وقوع بهمن در جاده چالوس یک فوتی و ۲ مصدوم به جای گذاشت

مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز گفت: در پی وقوع بهمن در جاده کرج-چالوس یکی از کارگران پروژه بزرگراه تهران-شمال فوت کرد و ۲ نفر نیز مصدوم شدند.

وقوع بهمن در جاده چالوس یک فوتی و ۲ مصدوم به جای گذاشت

محمدرضا فلاح نژاد، مدیرکل مدیریت بحران استان البرز، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج، با اشاره به اینکه در زمان بارندگی و کاهش دما با وقوع بهمن در جاده کرج-چالوس مواجه هستیم، گفت: در شب گذشته یک فقره بهمن در ورودی تونل قطعه ۲ جاده کرج-چالوس مواجه بودیم.

مدیرکل مدیریت بحران استان البرز با اشاره به اینکه این حادثه در محله کارگاهی اتفاق افتاد است، یادآور شد: تنها یکی از کانکس‌ها کارکنان حضور داشتند؛ در پی این حادثه کانکس توسط بهمن به میانه جاده هدایت شده و یک نفر از کارکنان جان خود را از دست داد؛ در این میان ۲ نفر نیز مصدوم شدند.

این مقام مسؤول در ادامه خطاب به شهروندان توصیه کرد: خواهشمند است با توجه به وضعیت آب و هوایی و کاهش دما از تردد غیرضروری در جاده‌های کوهستانی پرهیز شود.

فلاح نژاد در بخش دیگری با اشاره به تعطیلی مدارس در نوبت صبح امروز مصادف با ۲۸ دی ماه، یادآور شد: با این تفاسیر امتحانات داخلی مدارس در نوبت صبح لغو و به زمان دیگری موکول شد. همچنین کلاس‌های درس در بستر فضای شاد برقرار است.

وی با بیان اینکه امتحانات نهایی دانش آموزان به اتمام رسیده است، اضافه کرد: تنها یک امتحان نهایی هماهنگ بعد از ظهر امروز برنامه ریزی شده است که تصمیم گیری در خصوص نحوه برگزاری امتحان و زمان آن توسط اداره کل آموزش و پرورش تا ساعاتی دیگر اطلاع رسانی خواهد شد.

انتهای پیام/ج/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول