اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

نظر معاون وزیر درباره خصوصی‌سازی سرخابی‌ها چیست؟/پولادگر: شهدا نام خود را با خدا معامله کردند

معاون حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش تاکید کرد که اطلاعاتش در مورد سرخابی‌ها کامل نیست.

نظر معاون وزیر درباره خصوصی‌سازی سرخابی‌ها چیست؟/پولادگر: شهدا نام خود را با خدا معامله کردند

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، مراسم تدفین شهدای گمنام امروز با حضور روسای فدراسیون‌ها، مربیان، ورزشکاران و جمعی از اهالی ورزش برگزار شد.

* حمید سجادی وزیر ورزش و معاونان این وزارتخانه نیز در مراسم حضور داشتند.

* علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی که روز گذشته در خصوص بودجه از وزارت گلایه داشت امروز در مراسم حاضر شد و در کنار حمید سجادی وزیر ورزش نشست. وی دقایقی با وزیر صحبت کرد.

* محمد پولادگر معاون حرفه‌ای و قهرمانی وزیر ورزش در این مراسم گفت: خدا را شکر می‌کنم این اتفاق خوب افتاد. شهدای گمنام جایگاه بسیار بالایی نزد خدا دارند چون اسم خود را با خدا معامله کردند. اینها سند افتخار، سربلندی و اقتدار کشورمان هستند. این اتفاق که بعد از سالها در وزارت افتاده و ما میزبان 2 شهید گمنام هستیم، حضورشان چراغ راه خواهد بود تا راه را گم نکنند و پایبند اصول انقلاب و اسلام باشند.

* معاون وزیر درباره خصوصی‌سازی سرخابی‌ها و ورود چند وزارتخانه، گفت: الان وقت خوبی برای این سوالان نیست و اجازه دهید در این باره صحبت نکنم چون اطلاعاتم کامل نیست.

* شهاب الدین عزیزی خادم رئیس فدراسیون فوتبال هم در این مراسم، عنوان کرد: هر چه داریم از شهداست.  آنچه که امروز موجب سربلندی ملت و ایران اسلامی شده، حاصل خون شهداست. ما در همه جا و در تمامی لحظات به یاد شهدا هستیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول