اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

دین‌محمدی: آقای اسکوچیچ رسانه‌ها شما را سرمربی تیم ملی کردند/ خبرنگاران نبودند خیلی‌ها مربی نمی‌‌ شدند

هافبک اسبق تیم ملی فوتبال به اظهارات دراگان اسکوچیچ در برنامه فوتبال برتر واکنش نشان داد.

دین‌محمدی: آقای اسکوچیچ رسانه‌ها شما را سرمربی تیم ملی کردند/ خبرنگاران نبودند خیلی‌ها مربی نمی‌‌ شدند

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، شب گذشته دراگان اسکوچیچ در برنامه فوتبال برتر مدعی شد رسانه‌ها صحبت‌های او را با رسانه پرتغالی اشتباه ترجمه کردند. او مدعی شد: من صحبتی را در رسانه‌ها مطرح می‌ کنم و بعضی از رسانه‌ها در ایران حرف‌های من را طور دیگری مخابره کردند و فکر می‌کنم واکنش مهدی طارمی هم مربوط به چنین ماجرایی بود.واقعا تحت کنترل من نبود که چگونه در ایران این مصاحبه بازتاب پیدا می‌کند.

خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در خصوص اظهارات اسکوچیچ و اینکه او رسانه‌ها را مقصر نوع بازتاب اظهاراتش دانسته است با سیروس دین محمدی تماس گرفت که وی در این باره گفت: صحبت من این است، آقای اسکوچیچ، من می‌گویم زمانی که سوالی از شما می پرسند می‌توانید  به آن سوال جواب ندهید. خیلی از خبرنگاران از من هم سوالاتی می‌پرسند ولی اگر نخواهم، پاسخ می‌دهم سوال بعدی. فکر می‌کنم در این جواب یک جمله‌ای من خیلی حرف‌ها باشد.

وی افزود: آقای اسکوچیچ همین رسانه‌ها شما را اسکوچیچ کردند. بعضی مواقع برخی گمنام می‌شوند ولی رسانه ها به آنها کمک می‌کنند. صادقانه می‌گویم برخی مربیان را همین رسانه‌ها بزرگ کردند.شاید اگر خبرنگاران و رسانه‌ها نبودند خیلی‌ها اصلا مربی نمی‌شدند.

بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان تاکید کرد:مثال می‌زنم، حمید علیدوستی، او کسی بود که اگر رسانه‌ها به او بیشتر می‌پرداختند شاید حالا حالاها در فوتبال ایران مربیگری می‌کرد ولی حمایتی از او صورت نگرفت. یکسری مربیان را رسانه‌ها کمک می‌کنند و در چشم هستند وگرنه خیلی زود از عرصه کنار می روند.

دین‌محمدی به فارس تاکید کرد:کسانی که در عرصه رسانه زحمت می‌کشند در واقع به خیلی‌ها لطف می‌کنند. این یک واقعیت است که باید به زبان آورد. امیدوارم رسانه‌ها در مورد خیلی‌ها واقعیت‌هایشان را بنویسند. مردم ما همیشه با هوش هستند، الان همه جا نرم افزار تلگرام و واتس آپ وجود دارد. قدیم فقط شبکه یک بود و ورزش و مردم. مثلا بازیکن فلان تیم یک شوت می‌زند که از 10 متری تیر دروازه رد می‌شود اما در رسانه‌ها می‌نویسند بازیکن شوت خوبی زد. به نظرم باید انصاف را در مورد رسانه‌ها رعایت و گذشته را فراموش نکرد.

وی در پاسخ به این سوال  که  در صورت صعود تیم ملی به جام جهانی چه برنامه‌ای باید صورت بگیرد عنوان کرد: باید برنامه ریزی مناسبی از همین حالا انجام شود.این بار در جام جهانی باید این بار از گروه خودمان صعود کنیم. مردم دوست دارند تیمشان را در مرحله دوم ببینند چون چند دوره است که به جام جهانی می‌رویم و صعود نمی‌کنیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول