اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  توپ و تور

سرمربی استرالیا: ایران می‌تواند صدرنشین شود/ از علاقمندان به حافظ و سعدی هستم

سرمربی تیم ملی هندبال استرالیا گفت: ایران این شانس را دارد که صدرنشین شود.

سرمربی استرالیا: ایران می‌تواند صدرنشین شود/ از علاقمندان به حافظ و سعدی هستم

عبدالحسین شکری‌نیا - به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری فارس از عربستان، تِیپ رمضانی پس از شکست 32 بر 10 تیم ملی هندبال استرالیا مقابل ایران درمورد این مسابقه اظهار داشت: به تیم خوب ایران تبریک می گویم. آنها برد خوبی کسب کردند. می دانم که تیم ایران در روزهایی اخیر تغییراتی در ترکیب خود ایجاد کرده است. تیم ایران در دفاع بسیار خوب کار کرد و به همین دلیل کارمان بسیار دشوار شد و در حمله مشکلاتی داشتیم. از عملکرد تیمم رضایت دارم، اما در مقابل ایران بهتر از ما بود و به پیروزی رسید.

وی ادامه داد: دو بازی دیگر تا پایان مرحله گروهی داریم. عربستان تیم بسیار قدرتمندی است. تا جایی که توانستیم حریفان را آنالیز کرده‌ایم. شناخت زیادی از هند نداریم و در این مدت تلاش کردیم تا آنها را بهتر بشناسیم.

سرمربی تیم ملی هندبال استرالیا در پاسخ به این سوال که چه تیمی صدرنشین این مرحله خواهد شد، گفت: ایستادن در رده نخست بستگی به بازی ایران  عربستان دارد. اگر ایران در ادامه مسابقات بتواند مثل امروز بازی کند می تواند در رده نخست قرار بگیرد.

رمضانی در پایان با تمجید از کشور ایران، عنوان کرد: من یکی از طرفداران بزرگ تاریخ ایران هستم و پیش از این هم به شیراز سفر کرده‌ام و از عاشقان حافظ و سعدی هستم. به اصفهان هم سفر کرده‌ام و فکر می‌کنم آنجا یکی از زیباترین شهرهایی باشد که دیده‌ام. البته به تهران هم رفته‌ام و مردم ایران را دوست دارم. امیدوارم به زودی بتوانم یک بار دیگر به ایران سفر کنم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول