اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

میدان امام میعادگاه اصفهانی‌ها برای راهپیمایی 22 بهمن/ جزئیات برنامه‌های دهه فجر اعلام شد

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان گفت: امسال با توجه به تقارن 22 بهمن با روز جمعه، با توجه به موافقت امام جمعه اصفهان امسال مثل سال‌های جشن ملی ۲۲ بهمن در میدان امام اصفهان برگزار می‌شود و بعد از آن هم نماز جمعه در همان میدان اقامه خواهد شد.

میدان امام میعادگاه اصفهانی‌ها برای راهپیمایی 22 بهمن/ جزئیات برنامه‌های دهه فجر اعلام شد

محمد علی احمدی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و رئیس ستاد دهه فجر استان اصفهان، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: امسال ایام‌الله دهه فجر در ۴۳ سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در حالی برگزار می‌شود که مجموعه فعالان عرصه فرهنگ برای بزرگداشت این مناسبت بزرگ ملی برنامه‌های مردمی خوبی را تدارک دیده‌اند.

وی افزود: بزرگداشت سالیانه ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی به عنوان روزهای سرنوشت‌سازی که ملت به صحنه آمدند و رژیم منحوس پهلوی و دست‎‌نشانده آمریکایی‌ها را از این کشور بیرون کردند پافشاری بر آرمان‌های انقلاب و شعارهای اصیل انقلاب اسلامی است.

احمدی در بیان جزئیات برنامه‌های ایام‌الله دهه فجر گفت: آغازین روز دهه فجر که مصادف با سالروز حضرت امام است، مطابق با روال سالیان گذشته با برنامه‌های متنوع در اقصی نقاط استان برگزار می‌شود که از جمله آن‌ها در گلستان شهدای اصفهان و تجدید میثاق با شهدا است.

رئیس شورای هماهنگی تبیلغات اسلامی استان اصفهان تصریح کرد: برای بزرگداشت ایام‌الله دهه فجر ستادهای مردمی دهه فجر در سراسر استان در نقاط مختلف شهری و روستایی و همچنین در همه مجموعه‌هایی که به نوعی مردم در آن‌ها نقش دارند، مثل همه شهرها و روستاها، مدارس، کارخانه‌ها و شهرک‌های صنعتی و تولیدی فعال خواهد شد.

وی با بیان اینکه برای اقشار مختلف مردم به منظور بزرگداشت این ایام باشکوه برنامه‌های خاصی تدوین شده‌ است، گفت:  ۲۷ کمیته در ستاد دهه فجر استان و به اقتضای شرایط در شهرستان‌های استان کمیته‌های مختلفی متشکل از نهادهای مردمی و انقلابی و دستگاه‌های اجرایی تشکیل شده است.

 

راهپیمایی ۲۲ بهمن و نماز جمعه در میدان امام برگزار می‌شود

احمدی با اشاره به مصادف شدن روز ۲۲ بهمن با روز جمعه بیان کرد: بر همین اساس تأکید ما بر این بود که مسؤولان برگزاری ستادهای دهه فجر با ائمه محترم جمعه هماهنگی داشته باشند که برنامه‌هایی که برای یوم‌الله ۲۲ بهمن هست تداخل و اختلافی با برنامه‌های نماز جمعه نداشه باشد و به همین دلیل هماهنگی‌های خوبی را با شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه در استان داشتیم.

احمدی تصریح کرد: در شهر اصفهان هم با نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه اصفهان، آیت‌الله طباطبائی‌نژاد جلسه‌ای را داشتیم و هماهنگی انجام گرفت، پیشنهاد ما بر این بود که میدان امام که محل اجتماع همه ساله مردم برای ۲۲ بهمن و جشن پیروزی انقلاب اسلامی بوده است، امسال هم مراسم روز ۲۲ بهمن در میدان امام برگزار شود و نماز جمعه ۲۲ بهمن امسال هم در همان میدان امام برگزار شود که امام جمعه اصفهان هم موافقت کردند، بنابراین امسال مثل سال‌های جشن ملی ۲۲ بهمن در میدان امام اصفهان برگزار می‌شود و بعد از آن هم نماز جمعه در همان میدان اقامه خواهد شد.

رئیس ستاد دهه فجر استان اصفهان در پایان گفت: در روزهای آینده جزئیات بیشتری از برنامه‌های مختلفی که از روز ۱۲ تا ۲۲ بهمن اجرا خواهد شد و با حرکت‌های مردمی مقارن خواهد بود، را به اطلاع مردم عزیز می‌رسانیم.

انتهای پیام/۶۳۰۷۷/ج/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول