اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  زنان و جوانان

فینال رقابت 136 کودک هوشمند ایرانی برای مسابقات PAMA 2022 روسیه

جمعه اول بهمن، تهران میزبان فینال رقابت 136 کودک هوشمند ایرانی در رقابت‌های جهانی PAMA 2022 روسیه است.

فینال رقابت 136 کودک هوشمند ایرانی برای مسابقات PAMA 2022 روسیه

به گزارش خبرنگار زنان و جوانان خبرگزاری فارس، بعد از برگزاری رقابت‌های استانی در سراسر کشورمان، جمعه اول بهمن ماه تهران میزبان فینال رقابت 136 کودک هوشمند ایرانی می‌شود تا نفرات اعزامی به رقابت های جهانی PAMA 2022 روسیه مشخص شوند.

بیستمین دوره مسابقات بین المللی آنلاین محاسبات ذهنی با چرتکه PAMA 2021 آذرماه ۱۴۰۰ (10 december 2021) برگزار شد که در این دوره از مسابقات ۵۷۲ نفر از ۲۱ کشور شرکت کرده بودند که از این تعداد ۱۳۶ نفر کودکان هوشمند ایرانی بودند که همگی حائز مقام و رتبه جهانی شدند. شرکت کنندگان ایرانی از ۱۷ استان و ۳۲ شهر هستند.

اکنون با اعلام‌ نتایج در سایت جهانی مسابقات و ارسال گواهینامه برگزیدگان برای نماینده پاما در ایران در روز جمعه یکم بهمن ماه آیین اختتامیه، تجلیل و اهدای جوایز به برگزیدگان این دوره در مجموعه ایران مال برگزار می گردد.

مسابقات بین المللی محاسبات ذهنی با چرتکه (PAMA) که هر سال در یک از کشور برگزار می شود سال ۲۰۱۹ در کشور تایلند برگزار شد و تیم ایران بالاترین رتبه را در در بین سایر کشورها کسب کرد.
امسال نیز به علت شیوع بیماری کرونا با یکسال وقفه در برگزاری مسابقات بین المللی، بیستمین دوره مسابقات پاما به صورت آنلاین برگزار شد که این بار نیز کودکان ایران خوش درخشیدند.

سال 2022 کشور روسیه میزبان بیست و یکمین دوره مسابقات بین المللی محاسبات ذهنی با چرتکه است و سال 2023 کشور ایران میزبان این مسابقات و شرکت کنندگان آن از سراسر جهان خواهد بود.
آموزش محاسبات ذهنی با چرتکه باعث افزایش اعتماد به نفس، بهبود در تمرکز، تقویت حافظه و پرورش نیمکره های مغز می شود و به فرد کمک می کند تا بتواند از تمام ابعاد و توان مغز خود کمک بگیرد و در حوزه های مختلف پیشرفت کند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول