اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

تجلیل از پاکبانان و جهادگران غسال اموات کرونایی در گچساران/،توزیع ۱۶ هزار بسته معیشتی

مراسم تجلیل از پاکبانان و جهادگران غسال اموات کرونایی با حضور جمعی از مسئولین در سپاه ناحیه گچساران برگزار شد.

تجلیل از پاکبانان و جهادگران غسال اموات کرونایی در گچساران/،توزیع ۱۶ هزار بسته معیشتی

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران سرهنگ باقر پسنده،فرمانده سپاه ناحیه گچساران در آیین مراسم تجلیل از پاکبانان وجهادگران غسال اموات کرونایی شهرستان اظهار کرد: نزدیک به دوسال از شیوع ویروس منحوس کرونا می گذرد وخادمان مقابله با بیماری کرونا در این ایام نیز خطرات را به جان خریدند و با وجود تمام سختی ها و تلخی ها به بهترین شکل ممکن کارشان را انجام دادند تا دغدغه ای برای کسی وجود نداشته باشد. 

وی بیان کرد: اقدامات خوبی به جهت مقابله با بیماری کرونا در گچساران انجام گرفته که ابابت زحمات ز همه ادارات،نهادها و دستگاه ها تشکر و قدردانی می کنم.

فرمانده سپاه ناحیه گچساران با اشاره به اینکه بعد از فرمایشات مقام معظم رهبری در بحث رزمایش مواسات و کمک مومنانه باز هم این بسیج بود که پای کار آمد تصریح کرد تاکنون 16هزار بسته معیشتی بین نیازمندان و آسیب دیدگان ناشی از ویروس کرونا در این شهرستان توزیع شده است.

 پسنده عنوان کرد: در همین ایام کرونا نیز جوانانی بودند که بیکار شدند که در این راستا 160جهیزیه به زوج های جوانان تقدیم شد،هرسازمان و نهادی به تناسب توان و ظرفیتش اقداماتی را جهت مقابله با کرونا انجام داد.

وی گفت: امروز می توانیم بگوییم یکی از بهترین کشورهایی هستیم که دولت و ملت در کنار هم در مقابله با بیماری کرونا نقش آفرینی کردند.

فرمانده سپاه ناحیه گچساران خاطرنشان کرد: در آستانه دهه پرفروغ فجر قرار داریم و ملت ایران اسلامی به رهبری حضرت امام (ره) ریشه طاغوت را از این سرزمین برچیدند و نظام اسلامی را بنا نهادند که امروز خار چشم دشمنان شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس در این آیین از 31 پاکبان و جهادگر غسال اموات کرونایی (شهرداری دوگنبدان)تجلیل و قدردانی شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول