اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای تحول نیازمند مسوولیت‌پذیری اجتماعی است

رئیس مجمع نمایندگان گیلان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه پیشرفت وعدم پیشرفت کشور به همه ما وابسته است، گفت: این وزراتخانه برای تحول نیازمند مسوولیت‌پذیری اجتماعی است.

تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای تحول نیازمند مسوولیت‌پذیری اجتماعی است

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، مهرداد گودرزوند چگینی عصر امروز در مراسم معارفه مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی اظهار کرد: زندگی مردم با خدمات تعاون، کار و رفاه اجتماعی گره خورده است. 

وی با بیان اینکه در رأس وزراتخانه تعاون، کار و رفاه اجتماعی یک جوان قرار گرفته، افزود: دولت جدید پوست‌اندازی در تمامی مجموعه‌ها دارد و یقیناً در این وزارتخانه متبوع نیز شاهد تحولات خواهیم بود. 

رئیس مجمع نمایندگان گیلان با بیان اینکه توسعه خدمات در همه حوزه نیازمند حمایت است، گفت: گیلان در همه بخش‌ها از جمله در تعاون عقب مانده و نیازمند تعاون است. 

نماینده مردم رودبار در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه پیشرفت وعدم پیشرفت کشور به همه ما وابسته است، افزود: این وزراتخانه برای تحول نیازمند مسؤولیت‌پذیری اجتماعی است. 

چگینی مدیرکل جدید را فردی متخصص و با تجربه دانست و بیان کرد: مدیرکل پیشین تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز داری حسن سابقه است و باید در بخش‌های مورد نیاز از وی استفاده شود. 

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول