اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

روابط عمومی‌ها سرمایه بزرگ دستگاه‌ها هستند

شهردار شهرکرد با بیان اینکه روابط عمومی سرمایه بزرگ هر دستگاهی است، گفت: روابط عمومی‌ها در حوزه مدیریت شهری نقشی مهم و اساسی دارند که می‌توانند با ارتباط موثر با شهروندان ضمن جلب مشارکت آن‌ها باعث افزایش اعتماد و تقویت سرمایه‌های اجتماعی در شهر شوند.

روابط عمومی‌ها سرمایه بزرگ دستگاه‌ها هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، محمدتقی جاپلقی عصر امروز اولین جلسه تقویت تعامل و هماهنگی بین مسئولان روابط عمومی‌های سازمان‌های تابعه شهرداری شهرکرد با مدیریت ارتباطات و روابط عمومی مرکزی گفت: انتظار می‌رود مسئولان ذیربط از طریق اطلاع‌رسانی به موقع در خصوص اقدامات انجام شده و بازدید از شیوه عملکرد روابط عمومی‌ها تجربیات را در اختیار یکدیگر قرار داده و به صورت هماهنگ عمل کنند.

عملکرد روابط عمومی سبب تقویت سرمایه‌های اجتماعی در شهر می‌‌شود

شهردار شهرکرد افزود: روابط عمومی‌ها در حوزه مدیریت شهری نقشی مهم و اساسی دارند که می‌توانند با ارتباط موثر با شهروندان ضمن جلب مشارکت آن‌ها باعث افزایش اعتماد و تقویت سرمایه‌های اجتماعی در شهر شوند.

وی با اشاره به تاثیر فرهنگ‌سازی در آگاهی شهروندان در ارتباط با اقدامات شهری، ادامه داد: از آن جا که تبلیغات و فرهنگ‌سازی زیرساخت کلیه امور شهری هستند، با اطلاع‌رسانی و آشنا کردن شهروندان می‌توان موجبات رضایتمندی و مشارکت آن‌ها را فراهم کرد.

روابط عمومی حلقه اتصال مردم و مسئولان

جاپلقی ماهیت فعالیت حوزه ارتباطات و روابط عمومی‌ها را امری دوسویه و دوطرفه دانست و اظهار داشت: روابط عمومی‌ها حلقه اتصال بین مردم و مدیران هستند. 

وی افزود: شایسته است کلیه گزارشات، اخبار مناطق و سازمان‌های شهرداری با اطلاع‌رسانی به موقع در اختیار روابط عمومی مرکزی قرار گرفته تا در پورتال شهرداری نیز بروزرسانی گردد همچنین کلیه پیشنهادات ارائه شده در این جلسه بررسی و در اسرع وقت عملیاتی خواهد شد.

شهردار شهرکرد بیان داشت: روابط عمومی‌ها به عنوان یک سرمایه بزرگ درون دستگاه‌ها محسوب می‌شوند که اگر به صورت منسجم و هماهنگ عمل کنند می‌توانند فضای شهری را به صورت چشمگیری تحت تاثیر قرار دهند.

وی گفت: مبحث آموزش به عنوان یک موضوع بسیار مهم نقش اساسی در توسعه و پیشرفت امور دارد که در این مسیر با تبادل تجربیات، هم‌افزایی و بروزرسانی اطلاعات می‌توان نتایج کاملی بدست آورد.

جاپلقی در پایان با اشاره به اینکه تا می‌توانید روی قلم‌تان کار کنید و بنویسید تا انسان‌های بزرگی شوید، گفت: نباید از کلمات و لغات بترسید پس قلمتان را همراه با مطالعه تقویت کنید. 

احمد مولوی مدیر ارتباطات شهرداری شهرکرد در ادامه این جلسه بیان کرد: راه‌اندازی نشریه شورای اسلامی و شهرداری، انعکاس به موقع اخبار و اطلاع‌رسانی موثر و همه جانبه در حوزه‌های مختلف زمینه‌ساز جلب اعتماد مردم ‌است و افزایش سطح مشارکت آنان را در پی‌خواهد داشت.

لازم به ذکر است، در پایان جلسه پیشنهاد شد مواردی از جمله راه‌اندازی نشریه هفتگی و ماهانه، نشر گزارش عملکرد سازمان‌ها در روزنامه‌ها، بارگذاری فعالیت هر روز دستگاه‌ها در سایت شهرداری، ارائه گزارشات عملکرد بصورت ماهانه در قالب پوستر، بنر و...به مردم در دستور کار روابط عمومی‌های سازمان‌ها قرار گیرد.

انتهای پیام/۶۸۰۳۶

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول