اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

از نقره داغ شدن مدیرعامل نساجی تا استوری مشترک بازیکنان از بی‌مهری مسؤولان

کمیته انضباطی رای خود را در رابطه با اظهارات ایزد سیف‌الله‌پور مدیرعامل نساجی مازندران صادر کرد و در مقابل تمامی بازیکنان نساجی با انتشار استوری مشترک از بی‌مهری مسؤولان و مشکلات موجود گلایه کردند.

از نقره داغ شدن مدیرعامل نساجی تا استوری مشترک بازیکنان از بی‌مهری مسؤولان

خبرگزاری فارس مازندران ـ سرویس ورزشی|کمیته انضباطی رای خود را در رابطه با اظهارات ایزد سیف‌الله‌پور مدیرعامل نساجی مازندران صادر کرد.

رای کمیته انضباطی درباره اظهارات سیف‌الله‌پور مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران با رسانه‌ها به قصد تشویش اذهان عمومی که در آن وی مدعی شده است پس از پایان بازی با استقلال تهران نسبت به دو بازیکن این باشگاه اعلام شکایت کرده و شکایت از این دو بازیکن را در قالب بازیکنان غیرمجاز به ناظر بازی ارائه کرده است که پس از تماس تلفنی با ناظر مسابقه وی به صراحت اعلام کرده که شکایتی از سوی ایزد سیف‌اله‌پور مبنی بر استفاده باشگاه اســتقلال از دو بازیکن خارجی غیرمجاز دریافت ناست و با ملاحظه گزارش ناظر بازی خلیفه سلطان که در آن به شکایتی اشاره نشده است.

این گزارش در پرونده کلاسه ۱۳۰۷ ضبط شده است با وجود فیلم مصاحبه وی و اصرار آقای سیف‌اله‌پور برای مصاحبه با اهل رسانه مبنی بر شکایت از دو بازیکن مذکور این کمیته اظهارات  سیف‌اله پور را نشر اکاذیب به قصد تشویش اذهان عمومی تشخیص داده و وفق مواد ۷۱ با در نظر گرفتن ماده ۹۳ مقررات انضباطی و همچنین تجویز مواد ۵۰ و ۱۱۷ همین مقررات آقای ایزد سیف‌الله‌پور را به ۲۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی و یک جلسه محرومیت از حضور در  تمامی ورزشگاه‌های فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی کشور طی یک دیدار خانگی برای نساجی مازندران محکوم کرده و باشگاه نساجی مازندران را نیز با توجـه بـه مؤئولیت تضامنی ۳۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرده است.

*استوری دسته‌جمعی بازیکنان نساجی

اما بعد این اتفاق، استوری دسته جمعی بازیکنان تیم نساجی خطاب به رئیس جمهور و وزیر ورزش، نسبت به تاخیر تعویض چمن ورزشگاه وطنی سر و صدای زیادی به پا کرد.

متن این پیام مشترک به شرح ذیل است؛

 با وحدت، همدلی، تلاش و بدون هیچ ادعایی، همه با هم ۱۰ هفته نباخته‌ایم و سعی کردیم از اعتبار و جایگاه فوتبالی مازندران و شمال کشور دفاع کنیم.

 اما آیا به‌راستی حق ما و هواداران پرشور و بامعرفت‌مان این است که خانه‌بدوش باشیم و در روزهای خوب‌مان کنارشان نباشیم؟

 آقایان مسؤول؛ برای سرمایه‌گذار و جامعه میلیونی هواداری نساجی ارزشی قائل نشدید، حداقل به نام بزرگ مازندران که دیار علویان، قهرمانان، افتخارآفرینان و شهدای بنام است، خدشه وارد نکنید.

 جناب آیت‌الله رئیسی ریاست محترم جمهوری و دکتر سجادی وزیر محترم ورزش! شما به داد ما برسید.

انتهای پیام/۸۶۰۵۹/غ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول