اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

دشمن به دنبال ایجاد جدایی مردم از نظام و انقلاب است

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان گفت: آمریکایی‌ها به این نتیجه رسیده‌اند که دیگر توپ، تانک، رادار و غیره کارآمد نیست و آمده‌اند و روی زخم‌ها و شکاف‌های درونی و نارضایتی‌های صنفی و اجتماعی و تحریک گروه‌‌ها و افراد مختلف دست گذاشته‌اند.

دشمن به دنبال ایجاد جدایی مردم از نظام و انقلاب است

به گزارش خبرگزاری فارس از لنجان، سردار مجتبی فدا، فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان، عصر امروز در مراسم بزرگداشت ۲۹دی، روز حماسه و ایثار شهرستان لنجان در سالن اجتماعات گلزار شهدای زرین‌شهر، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ۷۵۰ شهید شهرستان لنجان و شهدای حماسه ۲۹ دی اظهارکرد: عظمت، مقام و منزلت شهید و شهادت به‌ اندازه‌ای است که خداوند متعال می‌فرماید من طرف حساب آن‌ها و خریدار خونشان هستم چرا که این‌ها با من معامله کرده‌اند.

وی افزود:  جایگاه شهید به‌ قدری است که در اندازه مقام و منزلت ائمه معصومین و پیامبران می‌تواند شفاعت کند به طوریکه به غیر از بستگان درجه یک تا چهل منزل اطراف خانواده را نیز می‌تواند شفاعت کند.

فدا خاطرنشان کرد: بقا و قوام دین اسلام به برکت حرکت حضرت اباعبدالله(ع) است و این حرکت به اندازه‌ای مقام و منزلت دارد که هر خاکی خوردن آن حرام است مگر تربت اباعبدالله‌الحسین(ع) که شفا است.

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان به بیان اهمیت کربلای ۵ پرداخت و تصریح کرد: عملیات کربلای ۵ ظرفیتی را ایجاد کرد که نشان داد صدام شکست پذیر شده است و توانایی مقابله با ایران را ندارد و زنگ خطر را برای دشمنان جمهوری اسلامی به صدا درآورد.

وی یادآور شد: پس از عملیات کربلای پنج بود که دشمن تصمیم گرفت مستقیم و همه‌جانبه به صورت رو در رو وارد مبارزه شود از همین رو پشتیبانی، حمایت، تجهیزات و امکاناتی که صدام در طول جنگ همه را از دست داده بود را چنان تقویت کردند که اگر ابتدای انقلاب صدام ۳۵۰ فروند هواپیما، ۲۰۰۰ دستگاه تانک و عراده توپ داشت آخر جنگ ۵۵۰ فروند هواپیما و ۲۵۰۰ عراده توپ و زمانی که به کویت حمله کرد ۷۰۰ فروند هواپیما داشت.

فدا متذکر شد: عظمت و مدیریت نظام جمهوری اسلامی در مقابل همه دنیا در زمان امام خمینی (ره) و در شرایط فعلی در زمان مقام‌معظم رهبری محقق شده و شکل گرفته است؛ به طوریکه در دوران دفاع مقدس ما از سی و پنج کشور اسیر داشته‌ایم و چهل کشور به‌صورت مستقیم از صدام حمایت می‌کردند.

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان عنوان کرد: حفظ و دفاع از انقلاب و جمهوری اسلامی و همچنین دفاع از امانتی که شهدا و امام شهدا در اختیار ما گذاشته‌اند از اوجب واجبات است زیرا شرایطی که امروز جمهوری اسلامی به حضور و مشارکت همه جانبه مردم نیاز دارد حتی در زمان جنگ نیاز نداشت. 

وی  ادامه داد: امروز نظام جمهوری اسلامی در شرایطی قرار گرفته است که علی‌رغم توطئه‌های دشمنان، جوسازی سازی و جنگ روانی که در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی در حال انجام دادن است و  قصد ساقط کردن جمهوری اسلامی را دارند به برکت این شهدا شکست خورده است.

فدا تصریح کرد: دشمنی که قصد داشت خاورمیانه‌ای جدید را راه‌اندازی و امنیت رژیم صهیونیستی را فراهم کند به برکت عمل این شهدا و صبر و صبوری خانواده شهدا شکست خورد و دشمنی که قصد داشت سوریه و عراق را به دو کشور چهار قسمتی تجزیه کند به برکت روحیه شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در منطقه و فرماندهی، هدایت و علم‌داری سردار جبهه مقاومت، در تمام توطئه‌ها و برنامه‌ریزی‌ها شکست خورد.

فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان خاطرنشان کرد: در حال حاضر شرایطی را بر رژیم صهیونیستی اعمال کرده‌ایم که خواب، آسایش و آرامش را از آنها گرفته‌ایم و مهاجرت معکوس از داخل سرزمین‌های اشغالی به سمت کشورهای اروپایی و آمریکایی شدت گرفته است.

وی متذکر شد: امروز آمریکایی‌ها توان جنگ و حرکت جدید را بر علیه ما ندارند و همچنین بعد از شهادت سردار سلیمانی انتقام اولیه را گرفتیم، اما اقدام بعدی خروج آمریکایی‌ها از افغانستان و عراق خواهد بود و انتقام سخت‌تر خروج آمریکایی‌ها از منطقه خواهد بود.

فدا یادآور شد: امروز حرکت در خط مقام‌معظم رهبری و پیروی از تدابیر ایشان وظیفه سنگین من و شما است که شهدا به آن توصیه کرده‌اند؛ چرا که اگر ما امروز مشکلاتی داریم به دلیل بی‌توجهی به دستورات اسلامی و بی‌توجهی به فرامین، تدابیر و توصیه‌های مقام‌معظم رهبری است که درگیر این مسائل و مشکلات شده‌ایم.

فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان بیان کرد: قبل از انقلاب اسلامی سی میلیون جمعیت داشتیم و روزی شش میلیون بشکه نفت صادر می‌کردیم در حالیکه امروز هشتاد میلیون جمعیت داریم و کمتر از یک و نیم میلیون بشکه نفت صادر می‌کنیم و این به معنای این است که روی پای خودمان ایستاده‌ایم.

وی ادامه داد: به برکت ایستادگی و مقاومت است که توانسته‌ایم ۴۳ سال دوام بیاوریم و داعش را شکست دهیم به طوریکه مسؤولان عراقی اذعان کنند که امنیت امروز عراق مدیون جمهوری اسلامی ایران است.
 
فدا تصریح کرد: آمریکایی‌ها به این نتیجه رسیده‌اند که دیگر توپ، تانک، رادار و غیره کارآمد نیست و تلاش آن‌ها ایجاد نارضایتی‌های اجتماعی و صنفی، ناامیدسازی و تفرقه‌افکنی است. 

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان در پایان متذکر شد: روحیه استکبار ستیزی، وحدت، همدلی، انسجام و حضور مؤثر، بصیرت و آگاهی است که می‌تواند تمام این توطئه‌ها را خنثی کند.

انتهای پیام/۶۳۰۸۶/ج/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول