اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

درخواست رئیس هیات فوتبال مازندران از استاندار برای ترک تشریفات ورزشگاه شهدای ساری

رئیس هیات فوتبال مازندران خواستار آماده سازی ورزشگاه شهدای ساری را با ترک تشریفات مناقصه‌ از استاندار شد.

درخواست رئیس هیات فوتبال مازندران از استاندار برای ترک تشریفات ورزشگاه شهدای ساری

مجید خوش قدم - به گزارش خبرگزاری فارس، رحیم درزی خلردی در خصوص آماده سازی ورزشگاه شهدای ساری اظهار داشت: از استاندار مازندران که قطعاً یکی از دغدغه های اساسی او ورزش استان است خواهشمندم دستورات لازم را جهت آماده سازی ورزشگاه شهدای ساری مبذول فرمایند تا با ترک تشریفات مناقصه، کار آماده سازی با سرعت بالا شروع و ان شاالله در سریع ترین زمان ممکن ورزشگاه شهدای ساری برای برگزاری مسابقات نساجی در لیگ برتر فوتبال آماده شود.

وی افزود: هرچند شرایط فعلی این ورزشگاه به گواه متخصصان از جمله نماینده فدراسیون فوتبال  مناسب نیست ولی بی شک با دستورات استاندار  و اقدام جهادی می توان زمین را آماده انجام مسابقات نمود که این موضوع قطعاً موجب شادمانی و نشاط مردم استان به ویژه جوانان ورزش دوست مازندران خواهد بود.

درزی خلردی تاکید کرد: در حال حاضر نیمی از این فصل مسابقات لیگ برتر پشت سر گذاشته شده و با توجه به اینکه آماده سازی ورزشگاه وطنی قائمشهر جهت حضور تماشاگران و برگزاری مسابقات در سطح استاندارد لیگ برتر، زمانی بیش از پایان این لیگ را می طلبد، بهره برداری عاجل از ورزشگاه شهدای ساری برای میزبانی مسابقات نساجی ضروری به نظر می رسد.

رئیس هیات فوتبال مازندران ادامه داد: با توجه به اینکه تیم ریشه دار و پرافتخار نساجی که به حق در نیم فصل اول لیگ، نماینده ای شایسته برای خطه شمال کشور بوده، در نیم فصل دوم بتواند از حضور و حمایت تماشاگران بهره مند شود از استاندار تقاضا داریم با آماده سازی ورزشگاه شهدای ساری با ترک تشریفات مناقصه‌ موافقت نمایند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول