اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

مسدود بودن 4 محور در زنجان/ تردد در همه محورها نیاز به زنجیر چرخ دارد

رئیس اداره مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان به مسدود بودن چهار محور زنجان - طارم، تهم- چورزق، تکاب به دندی و همچنین نیک‌پی به ماهنشان اشاره کرد و گفت: تردد در همه محورهای استان زنجان نیاز به زنجیر چرخ دارد.

مسدود بودن 4 محور در زنجان/ تردد در همه محورها نیاز به زنجیر چرخ دارد

محمد محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس به آغاز بارش‌ها از صبح امروز روز سطح استان زنجان اشاره و اظهار کرد: بر اساس پیش‌بینی انجام‌شده این بارش ها تا اواخر امروز ادامه خواهد داشت.

رئیس اداره مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان به مسدود بودن چهار محور زنجان- طارم، تهم- چورزق، تکاب به دندی و همچنین نیک‌پی به ماهنشان اشاره و تصریح کرد: تردد در همه محورهای استان زنجان نیاز به زنجیر چرخ دارد.

وی به وقوع کولاک برف در محورهای استان زنجان اشاره کرد و افزود: کاربران جاده ضمن رعایت سرعت مطمئنه جوانب احتیاط را برای تردد در همه محورهای استان مد نظر داشته باشند.

محمدی با تاکید بر پرهیز از انجام سفرهای غیر ضروری، گفت: در صورت ضرورت سفر رانندگان با کسب اطلاع از وضعیت محورها همه تجهیزات ایمنی لازم برای شرایط زمستانی از جمله پوشش گرم،  سوخت کافی و اطمینان از سلامت خودرو را را قبل از آغاز سفر مد نظر داشته باشند.

رئیس اداره مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان از مسدود شدن چندین باره راه‌های بازگشایی شده طی روز گذشته خبر داد و گفت: در حال حاضر راه بیش از 100 راه روستایی مسدود است و تلاش راهداران برای بازگشایی این مسیرها ادامه دارد.

وی تاکید کرد: وقوع کولاک برف مهمترین دلیل مسدود شدن محورهای بازگشایی شده در سطح استان زنجان است.

محمدی با توصیه توضیح به رانندگان برای کسب اطلاع قبل از آغاز سفر با شماره گیری ۱۴۱ ادامه داد: رانندگان می‌توانند با مراجعه به وبسایت www.۱۴۱.ir ضمن استفاده از امکانات این وبسایت از وضعیت جاده مورد نظر خود برای انجام سفر نیز کسب اطلاع کند.

انتهای پیام/73004/ق/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول