اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

قدردانی امام جمعه اهل سنت سنندج از دستگاه‌های خدمات‌رسان در جریان بارش برف

امام جمعه سنندج از تلاش راهداری، هلال احمر، رسانه‌ها، مسوولین استانی، سپاه و بسیج و دیگر دستگاه‌های خدمات‌رسان در جریان بارش چند روزه برف در استان قدردانی کرد.

قدردانی امام جمعه اهل سنت سنندج از دستگاه‌های خدمات‌رسان در جریان بارش برف

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، ماموستا فایق رستمی در خطبه‌های امروز نماز جمعه سنندج که با حضور نمازگزاران و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مسجد جامع این شهر اقامه شد، اظهار داشت: زمانی که انقلاب به پیروزی رسید روزی بود که ظلم و ستم 2500 ساله شاهنشاهی برچیده شد و ملت ایران رهایی یافتند.

امام جمعه سنندج افزود: زمانی هم که دشمن به پشتیبانی از 37 کشور جهان جنگی را بر ایران تحمیل کرد و ملت در برابر آنها استقامت کردند روز پیروزی ملت بود.

ماموستا رستمی یکی دیگر از ویژگی‌های ملت و پیروزی آنها را استقامت و مقاومت در برابر تحریم‌هایی دانست که کشورهای استکباری می‌خواستند گرسنگی و فشار بر مردم وارد کنند و از این طریق به اهداف شوم براندازانه خود برسند.

وی تصریح کرد: بعد از پیروزی انقلاب در زمینه خدمت به مردم اقدامات خوبی صورت گرفت در حالیکه قبل از انقلاب در نقاط مختلف کشوری خبری از بهداشت و امکانات رفاهی نبود.

امام جمعه سنندج، امنیت و آرامش کنونی و توسعه و پیشرفت کشور را مرهون شهدای راه اسلام و انقلاب خواند و گفت: باید همه آن راه و منش را الگوی خود قرار دهیم.

وی در ادامه از تلاش راهداری، هلال احمر، رسانه‌ها، مسوولین استانی، سپاه و بسیج و دیگر دستگاه‌های خدمات‌رسان در این چند روز بارش برف در استان قدردانی کرد.

ماموستا رستمی در بخش دیگری از سخنانش گفت: اخلاق بشریت کمک به همدیگر و نوعدوستی است که در قلب رسول اکرم وجود داشت و اخلاق پیامبر را اخلاق قرآنی می‌دانند که الگوی کارگر تا مسوول است.

وی گفت: اگر فردی از دانش و تحصیلات بالایی برخوردار باشد و یا منصب بالایی داشته باشد منتها اخلاق نداشته باشد، هیچ جایگاهی در بین مردم نخواهد داشت.

امام جمعه سنندج ادامه داد: با اخلاق درست پیامبر هزاران کافر و افرادی که دختران خود را زنده به گور می‌کردند، زیر چتر اسلام قرار گرفتند و به اسلام و مسلمین کمک کردند.

انتهای پیام/2330/71/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول