اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

مدیرعامل نفت مسجدسلیمان: خاطرات خوبی با فکری داریم/او می‌تواند تیم را به شرایط جدولی خوب برساند

مدیرعامل باشگاه نفت مسجد سلیمان گفت: به این جمع بندی رسیدیم که محمود فکری می‌تواند تیم را به جایی برساند که در شرایط جدولی خوبی قرار بگیریم.

مدیرعامل نفت مسجدسلیمان: خاطرات خوبی با فکری داریم/او می‌تواند تیم را به شرایط جدولی خوب برساند

هدایت یزدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص معرفی سرمربی جدیدی تیم نفت مسجدسلیمان اظهار داشت: جا دارد به اعضای کادرفنی قبلی تیم خسته نباشید و خداقوت بگویم. آن‌ها زحمات زیادی را برای این تیم کشیدند. همچنین از تمام کسانی که در استمرار فعالیت باشگاه تلاش وافری دارند تشکر ویژه می‌کنم.

وی افزود: شرایط جدولی ما به شکلی بود که باید در کادرفنی تغییرات انجام می‌دادیم. با بررسی‌های لازم محمود فکری را انتخاب کردیم. خاطرات بسیار خوبی با فکری، از صعود به لیگ برتر در فصل 97-96 داشتیم. همچنین فصل قبل که نفت مسجد سلیمان در لیگ برتر ماندگار شد. امسال هم به این جمع بندی رسیدیم که محمود فکری می‌تواند خواسته‌ها و شرایط باشگاه را در نظر بگیرد. او می‌تواند تیم را به جایی برساند که در شرایط جدولی خوبی قرار بگیریم و دل هوداران را شاد کنیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول