اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

شب سرد و یخبندان در مازندران/ بارش برف یک متری در کیاسر

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران گفت: از امشب تا اواسط هفته پیش‌رو شب‌های سرد و یخبندان خواهیم داشت.

شب سرد و یخبندان در مازندران/ بارش برف یک متری در کیاسر

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، احمد اسدی درباره آخرین وضعیت بارش برف و باران در استان اظهار کرد: همانطور که انتظار داشتیم با نفوذ سامانه سرد بارشی از عصر روز گذشته تا امروز شاهد وزش باد شدید، بارندگی، بارش برف در دامنه‏‌ها و ارتفاعات، رعدو برق و بارش تگرگ در آسمان مازندران بودیم.

وی گفت: بیشترین بارش برف طی این مدت از کیاسر با ارتفاع یک متر، یانه‌سر بهشهر و آلاشت بیش از ۵۰، ازت گلوگاه ۴۵، داراب‌کلا ،بورخانی سوادکوه و تمل رامسر ۴۰ سانتی‌متر گزارش شد.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران بیان کرد: بیشترین بارش باران از کیاسر ۵۰، دشت‌ناز ۴۸، بورخانی سوادکوه ۴۵، ساری ۴۰، گلوگاه و نوشهر ۳۷، تمل رامسر ۳۵، کلوده محمودآباد ۳۱، ایزدشهر نور ۲۹ و تلوک قائمشهر و آمل ۲۷ میلی‌متر به ثبت رسید.

اسدی با اعلام اینکه این سامانه به‌تدریج از آسمان مازندران خارج شده است، تصریح کرد:  از امشب تا اواسط هفته پیش‌رو شب‌های سرد و یخبندان خواهیم داشت که علاوه بر این در ارتفاعات  دمای هوا در مناطق جلگه‌ای و ساحلی تا سه تا چهار درجه زیر صفر خواهد رسید.

وی یادآور شد: براساس تجزیه و تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، آسمان مازندران تا اواسط هفته آینده غالبا صاف تا نیمه‌ابری همراه با افزایش نسبی دما پیش‌بینی می‌شود.

انتهای پیام/۸۶۰۳۴/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول