اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

راه اندازی شعبه دانشگاه آزاد اسلامی در یمن

معاون بین‌الملل و امور دانشجویان غیرایرانی دانشگاه آزاد اسلامی با تشریح برنامه‌های دانشگاه آزاد اسلامی برای جذب دانشجوی خارجی تأکید کرد: زمینه اولیه راه اندازی واحدهای بین الملل دانشگاه آزاد در عراق و یمن فراهم شد.

راه اندازی شعبه دانشگاه آزاد اسلامی در یمن

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، علاءالدین بروجردی معاون دانشگاه آزاد اسلامی در بازدید از واحد این دانشگاه در بندرعباس گفت: برای جذب دانشجوی خارجی علاوه بر امکانات و تجهیزات رفاهی در کنار کیفیت‌بخشی به سطح آموزش باید زمینه‌ لازم برای این جذب فراهم شود که در نظر گرفتن خوابگاه دانشجویی مجهز، سلف‌سرویس یا رستوران با کیفیت و... در کنار همکاری در انجام امور قانونی مانند ویزا، اقامت و... در دستور کار این دانشگاه باشد.

وی با تأکید بر این مهم که اگر نتوانیم دانشجوی داوطلب را جذب کنیم سایر کشورها با تسهیلات بهتر و انجام بورسیه‌های دانشگاهی این دانشجویان را جذب و با فرهنگ و سنت خود نسبت به تعلیم و تربیت آن همت می‌گمارند و آن را یک مبلغ، سفیر و همراه خود در روابط بین‌الملل خواهند کرد.

معاون بین‌الملل و امور دانشجویان غیرایرانی دانشگاه آزاد اسلامی با تأکید بر اینکه سیاست مسئولان دانشگاه، بسط و توسعه این دانشگاه در خارج از مرزهای ایران است، بر توسعه رشته‌های مهارت‌محور در دانشگاه تأکید کرد و افزود: توسعه رشته‌های فنی و مهارت‌محور باید با مطالعه دقیق برای جذب دانشجوی بیشتر مدنظر قرار بگیرد.

بروجردی از راه‌اندازی واحدهای بین‌الملل در کشور عراق و یمن خبر داد و گفت: زمینه اولیه راه‌اندازی این واحدها فراهم شد، اما لازم است تا با برنامه ریزی بهتر در جذب حداکثری دانشجو تلاش مضاعف و مثمرالثمری را داشته باشیم و این سیاست را به نحو شایسته‌تری در خاورمیانه، اروپا و آفریقا نیز گسترش دهیم.

معاون بین‌الملل دانشگاه آزاد با توجه به خودگردان بودن این دانشگاه گفت: باید همه آستین همت بالا بزنیم تا هم در کیفیت و هم در کمیت سرآمد باشیم و با حرکت بر محور کارآفرینی، بتوانیم برای دانشگاه تولید ثروت کنیم.

انتهای پیام/ 88055

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول