اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

کشف ۴۳ دستگاه ماینر قاچاق در پردیس

فرمانده انتظامی پردیس از کشف ۴۳دستگاه ماینر قاچاق به ارزش ۸ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.

کشف ۴۳ دستگاه ماینر قاچاق در پردیس

به گزارش خبرگزاری فارس از پردیس بهزاد عبدیان، فرمانده انتظامی شهرستان پردیس در خصوص کشف مزرعه تولید بیت کوین در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر نگهداری و استفاده غیرمجاز از دستگاه های استخراج ارز دیجیتال درکارگاهی در فاز ۱۱پردیس، موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان پردیس گفت: ماموران پس از پیگیری، وتایید صحت این خبر و هماهنگی قضایی با همکاری عوامل اداره برق این شهرستان به محل های مورد نظر اعزام شدند.

وی افزود: در بازرسی از کارگاه مذکور، تعداد ۴۳ دستگاه ماینر قاچاق کشف و ضبط و پرونده ای در این خصوص تشکیل شد.

عبدیان با بیان اینکه کارشناسان مربوطه ارزش ریالی دستگاه های قاچاق کشف شده را ۸ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال برآورد کردند، ابراز کرد: در این رابطه  پرونده مقدماتی تشکیل و تحویل مرجع قضایی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان پردیس با بیان اینکه پلیس، دستگیری مجرمان و برخورد با هنجارشکنان را همواره در دستور کار خود قرار داده از مردم عزیز خواست برای کمک به اقتصاد، آرامش و خصوصا" امنیت جامعه، در صورت اطلاع از این گونه موارد بلافاصله مراتب را از طریق تماس با شماره ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

طمع و اعتماد نابجا، نقطه شروع کلاهبرداری

عبدیان در ادامه در خصوص دستگیری کلاهبردار ۱۲ میلیاردی در پردیس، اظهار کرد: درپی مراجعه شهروندی به پلیس آگاهی این شهرستان و اعلام اینکه فرد یا افرادی با بکارگیری روش های متقلبانه زمین وی را به اشخاص غیر فروخته و از وی کلاهبردای کرده اند،دموضوع بصورت ویژه در دستور کار کار آگاهان پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان پردیس گفت: در تحقیقات و استعلام بعمل آمده توسط ماموران محرز شد، قطعه زمینی متعلق به شاکی توسط ۲نفر با جعل اسناد و مدارک به غیر فروخته شده است.

فرمانده انتظامی پردیس بیان کرد: در اقدام بعدی ماموران موفق به شناسایی متهمان و محل اختفای آنان شده و باهماهنگی قضایی دو نفر متهم را به همراه اسناد جعلی دستگیر کردند.

عبدیان تاکید کرد: متهمان دستگیر شده در تحقیقات اولیه و مواجه با دلایل و مستندات موجود به کلاهبرداری  به ارزش ۱۲میلیارد ریال وجعل سند مذکور معترف و ماموران پس از تکمیل مدارک، پرونده را به مراجع قضایی تحویل دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان پردیس در پایان ابراز کرد: هرگونه اقدامی که آرامش شهروندان را مختل کند با برخورد جدی پلیس روبرو خواهد شد و اجازه جولان به این افراد را نخواهیم داد.

وی تاکید کرد: از شهروندان درخواست داریم در معاملات خود ضمن استعلام از مراجع رسمی، حتما به دفاتر املاک دارای مجوز مراجعه کرده و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک قبل از هر اقدامی بلافاصله با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ تماس حاصل کنند.

انتهای پیام/۶۷۰۱۶/ع

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول