اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  حماسه و مقاومت

هشدار سردار قاآنی به سردمداران آمریکایی+فیلم

فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در «یادواره شهدای مهاجر مدافع حرم» از نقش جبهه مقاومت درباره انتقام سخت ازخون سرداران مقاومت سخن به میان آورده بود، با این وجود تحلیل این سخنان نشان از آینده پیش‌روی مدافعان حرم دارد.

هشدار سردار قاآنی به سردمداران آمریکایی+فیلم

به گزارش گروه حماسه و مقاومت خبرگزاری فارس، سردار اسماعیل قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در کنگره بین‌‌المللی جبهه مقاومت با عنوان «یادواره شهدای مهاجر مدافع حرم»که در مشهد مقدس روز پنج‌شنبه ۱۶ دی ماه برگزار شده بود، خطاب به سرمداران آمریکایی مواردی را مطرح کرد که در ادامه در قالب کلیپ‌هایی کوتاه به تحلیل سخنان فرمانده نیروی قدس و چرایی هشدارهایش به نیروهای آمریکایی می‌پردازیم:

ناوهای آمریکایی در منطقه به بهترین اهداف موشک‌های جبهه مقاومت تبدیل شدند

قاآنی با اشاره به توانایی کنونی جبهه مقاومت تصریح می‌کند: فرماندهان آمریکایی در جلسه‌ای خصوصی با حضور رئیس جمهور جنایتکار سابق این کشور دور هم جمع شدند و فرماندهان دریایی ارتش آمریکا گفتند ناوهای ما آهن‌پاره‌ای بیش نیست، این ناوها فرسوده شده‌اند و امروز شرایط طوری است که جبهه مقابل ما سلاح‌هایی دارند که ناوهای آمریکایی را هر جایی از کشورهای مقاومت که ببینند، آن‌ها را سیبل حمله‌های خود قرار می‌دهند.

 

 

اخطارهایی که به آمریکا داده شد

وی با اشاره به نقش شوم ۲۰ ساله آمریکا برای آشوب در منطقه تصریح می‌کند: آمریکایی‌‌ها با دست خودشان در ۱۱ سپتامبر خودزنی کردند تا فصل جدیدی از توطئه ها را در دنیا شروع کنند و در ادامه بدون همراهی و سر از پا نشناخته به منطقه ما طی ۲۰ سال گذشته حمله کردند که هدف نهایی نیز ضربه زدن به نظام اسلامی بود.

فرمانده نیروی قدس می‌گوید: روز اول که آمریکا وارد منطقه شد، ما اخطار دادیم  وارد نشوید که بیچاره می‌شوید. وارد شدند و ۲۰ سال جنایت کردند در پایان این ۲۰ سال نیز آن جنایت عظیم را در عراق مرتکب شدند و شهیدان سلیمانی، ابومهدی المهندس و شهدای همراه را به بزدلانه‌ترین شیوه و بی اعتبارترین روش نظامی به شهادت رساندند.

 

 

هشدار سردار قاآنی به سردمداران آمریکا چه بود؟

وی می‌افزاید: آنها به مسیر حق و وجدان‌های بیدار انسان‌ها حمله کردند و حتماً مورد تهاجم وجدان‌های بیدار انسان ها در سراسر دنیا قرار می‌‌گیرند. ریشه آمریکا به حول و قوه الهی از منطقه کنده خواهد شد. البته بخش قابل توجهی از آن‌ها از منطقه ریشه‌کن شده‌اند و بقیه نیز ریشه کن خواهند شد.

قاآنی هشدار را به خطاب به سرمداران آمریکا می‌دهد و ابراز می‌دارد: زمینه انتقام از آمریکایی‌ها را از داخل خانه‌هایشان و با افرادی از کنار دست خودشان فراهم می‌کنیم، بدون اینکه خودمان حضور داشته باشیم. اگر عاقلانی در آمریکا پیدا شوند که خودشان با قاتلان سردار سلیمانی مقابله کنند، برایشان هزینه‌های کمتری دارد تا فرزندان جبهه مقاومت به انتقام بروند البته این انتقام شروع شده است.

 

 

وی ادامه می‌دهد: ما بچه شیعه‌ها بلدیم چگونه انتقام بگیریم، آن‌ها فکر می‌کنند که شهید سلیمانی را زده‌اند و کار تمام است، اما خون شهید سلیمانی وجود بچه‌های مقاومت را به جوشش آورده است. شهدا به ما آموختند در مسیر مقاومت هرگز نباید به بن‌بست رسید و این شهدا و خانواده‌هایشان هر وقت به ما می‌رسند درخواست انتقام از جنایتکاران اهانت‌گر به جبهه مقاومت را دارند که این انتقام قطعاً محقق خواهد شد.

انتهای  پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول