اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

ماجرای دستور عجیب آقای وزیر!/ تنبلی نکنید، بلوک بگذارید بچه‌ها داخل بروند

روز گذشته وزیر آموزش و پرورش از مدارس مناطق سیل‌زده استان‌های هرمزگان و کرمان بازدید کرد که کلیپی از آن سفر با عنوان «دستور عجیب وزیر آموزش و پرورش» منتشر شده است.

ماجرای دستور عجیب آقای وزیر!/ تنبلی نکنید، بلوک بگذارید بچه‌ها داخل بروند

به گزارش خبرنگار تعلیم و تربیت خبرگزاری فارس، یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش صبح روز جمعه اول بهمن 1400 در ادامه سفر دو روزه خود به استان‌های اصفهان و قم، تصمیم گرفت به صورت سرزده از مدارس مناطق سیل زده استان هرمزگان و کرمان بازدید کند. اما از این سفر کلیپی کوتاهی با عنوان «دستور عجیب وزیر آموزش و پرورش به مدرسه سیل‌زده در منوجان(جنوب کرمان): صد تا دویست‌ تا بلوک بگذارید بچه‌ها بروند داخل» منتشر شده است.

برای اینکه ببینیم جریان این اتفاق چیست، به سراغ مهراله رخشانی‌مهر رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور رفتیم چرا که او نیز در این سفر و در این کلیپ حضور دارد.

در این کلیپ کوتاه وزیر می‌گوید: «صد تا دویست‌ تا بلوک بگذارید بچه‌ها بروند داخل، تنبلی نکنید» در ادامه وی رو به مهراله رخشانی‌مهر رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور ادامه می‌دهد: «بیا بلوک بیاوریم و دو نفری این را درست کنیم»

رخشانی مهر در این خصوص به خبرنگار فارس گفت: وزیر آموزش و پرورش روز گذشته از مدارس سیل‌زده استان‌های کرمان و هرمزگان بازدید کرد. در یکی از بازدیدها، وقتی مدرسه‌ای را دیدیم که سالم بود و فقط حیاط مدرسه را آب گرفته بود، این موضوع مطرح شد که چرا باید مدرسه تعطیل باشد. در آنجا وزیر آموزش و پرورش عنوان کرد که حتی می توان تعداد بلوک قرار داد تا دانش‌آموزان بتوانند به مدرسه بروند.  

وی با بیان اینکه ساختمان این مدرسه سالم بود و آب نیز از سطح ساختمان مدرسه پایین‌تر بود، ادامه داد: برای اینگونه مدارس مقرر شد که دهیاری و شهرداری‌ها کف حیاط مدرسه را شن‌ریزی و مسطح کنند و اداره‌کل نوسازی مدارس استان، آسفالت و محوطه‌سازی را انجام دهد. 

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول