اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

ربیعی: خریدهای نیم‌فصل روی میز چیده نشده‌اند/ اختلاف‌نظر با مرزبان طبیعی بود

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان گفت:در ثانیه های اول بازی دچار شوک شدیم، دروازه بانمان سر خورد و گل بدی خوردیم.

ربیعی: خریدهای نیم‌فصل روی میز چیده نشده‌اند/ اختلاف‌نظر با مرزبان طبیعی بود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، محمد ربیعی در نشست خبری پس از پیروزی 3 بر یک مقابل سپاهان اظهار داشت: ابتدا به تیم محترم و منظم سپاهان خسته نباشید می گویم. سپاهان تیم بسیار خوبی است و همه می دانند. دربرنامه های تهاجمی تیم بسیار خوبی است. در هر بازی شانس گل زیادی دارند و بهترین تیم ایران در امید و شانس گل هستند.

وی افزود: در ثانیه های اول بازی دچار شوک شدیم. دروازه بانمان سر خورد و گل بدی خوردیم. سپاهان در این بازی کمترین شانس گل را داشت و خیلی خوب بازی را کنترل کردیم. در نیمه دوم بحث سرعت و انتقال را در دستور کار داشتیم. بچه ها به خوبی انجام دادند. به آن ها خداقوت می گویم چون سه روز قبل 120 دقیقه بازی کردیم. سه روز بعد با این جدیت بازی کنید فکر می کنم کیفیت خوبی از خودمان نشان دادیم. به بچه ها تبریک می گویم. این برد را به کارگران عزیز مس و هواداران تقدیم می کنیم.

سرمربی مس رفسنجان در مورد اینکه مدافعان این تیم در بازی با استقلال و همچنین چند بازی دیگر لیگ برتر اشتباهات تأثیرگذار داشتند و آیا برنامه‌ای برای ترمیم خط دفاعی در نیم فصل دارد، عنوان کرد:‌ اینکه خط دفاعی اشتباه داشته برای همه اجتناب ناپذیر است. خط دفاعی ما عملکردهای مطلوب هم زیاد داشت. امروز خط دفاعی مقصر نبود. در 25 دقیقه اول حداقل 6-7 بازیکن ما در حالت‌های مختلف سُر خوردند و دروازه‌بان ما هم دچار این مشکل شد. 

وی افزود: محمد انصاری را در بازی اول مقابل همین سپاهان از دست دادیم. پنج دفاع مرکزی برای سیستم سه دفاعه در نظر داشتیم که یکی از آنها  انصاری بود. با چهار نفر وارد مسابقات شدیم. فرشاد محمدی‌مهر در طول فصل به ما خیلی در این پست کمک کرد و به نظرم واقعاً پرده دیگری از بازی او را توانستم نشان بدهم. خریدهای نیم‌فصل چیزی نیست که روی میز چیده باشند و شما بردارید. بحث در دسترس بودن آن مطرح است و بحث دیگری هم کیفیتی است که مدنظر ما قرار دارد. برنامه من برای نیم‌فصل دوم ثبات این تیم است. شاید بحث جابه‌جایی داشته باشیم یا در صورت نیاز 2-3 بازیکن را جذب می‌کنیم و با توجه به مصدومیت‌ها این را انجام می‌دهیم.

ربیعی در خصوص اینکه در جریان بازی امروز در نیمه اول درگیری لفظی با علیرضا مرزبان مربی سپاهان داشت، گفت: این اتفاقات در طول بازی طبیعی است. اختلاف‌نظری بر سر فیرپلی به وجود آمد. در حالت چهار به سه تهاجمی بودیم که فیرپلی کردیم. مرزبان هم این نظر را داشت که فیرپلی کردند. مقداری اختلاف به وجود آمد. او از نظر سنی بزرگتر است. قطعاً احترامش واجب است اما هر کدام از ما در حین بازی مسئولیت دفاع از تیم خودمان را داریم و این مسائل اتفاق می‌افتد. من اهل بگومگو نیستم. اگر اسائه ادبی شده باشد همین‌جا از او عذرخواهی می‌کنم.

سرمربی مس رفسنجان در مورد اینکه آیا قائم اسلامی‌خواه به بازی‌های نیم‌فصل دوم می‌رسد، اظهار داشت: او در مدت 10-15 روزی که در رفسنجان بودیم اسلامی‌خواه در کنار تیم بود. عمل رباط صلیبی طول درمان دارد و باید مدت درمان کاملاً پشت‌سر گذاشته شود. او در دوره بازتوانی است و مراحل آماده‌سازی‌اش باید انجام شود. قرارداد او با باشگاه بلندمدت است و بندهایی دارد که مربوط به رسیدنش به مسابقات است. قائم فوتبالیست بسیار خوب و توانمندی است. خودش و کادر پزشکی تلاش می‌کنند. امیدوارم او به نیم‌فصل دوم برسد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول