اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

فکری: باید نتایج نیم‌فصل اول را فراموش کنیم/ با کمک هم می‌توانیم نفت را در لیگ‌برتر حفظ کنیم

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان گفت: باید نتایج نیم فصل اول را فراموش کنیم و در نیم فصل دوم با انرژی بیشتری بازی کنیم.

فکری: باید نتایج نیم‌فصل اول را فراموش کنیم/ با کمک هم می‌توانیم نفت را در لیگ‌برتر حفظ کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس، محمود فکری پیش از دیدار فردا با پیکان در نشست خبری اظهار داشت: خوشحالم که به تیم خودم بازگشتم و تمام تلاش و انرژی خود را میگدذارم تا تیم از این فضایی که به وجود آمده بیرون بیاید و دل هواداران را شاد کنیم. از بازیکنان هم می‌خواهم که در بازی فردا با تمام توان خود بازی کنند و انرژی بگذارند. امیدوارم مجموعه نفت مسجد سلیمان وقت بگذاریم و نتایجی را کسب کنیم که در خور نام نفت باشد و در لیگ برتر حفظ کنیم.

وی با تاکید بر اینکه پیکان یکی از تیم های خوب این فصل است، گفت:  آنها جوان و با انگیزه هستند و شرایط خوبی در جدول دارند. بچه‌های ما هم باید نتایج نیم فصل گذشته را فراموش کنند تا بتوانیم بازی خوبی را انجام دهیم و امتیازات لازم را بگیریم. بعد از این بازی هم می‌توانیم روی نقاط ضعف خودمان کار کنیم و با جذب نفرات دیگر تیم یک دست تری را وارد میدان کرده و در بازی های باقیمانده حداکثر امتیازات را کسب کنیم. 

سرمربی نفت مسجد سلیمان در خصوص بازیکنان این تیم گفت: چند نفر از بازیکنان فصل گذشته حفظ شده‌اند، اما اکثرا جدا شدند و تیم جدیدی در این فصل بسته شده است. امیدواریم در فرصت نیم فصل 6، 7 بازیکنی که مدنظر داریم را جذب کنیم و به تیم کمک کنند. 

وی ادامه داد: از طرف دیگر ممکن است در تیم فصل دوم حضور تماشاگران هم آزاد باشد، مطمئنا اگر این اتفاق بیفتد، با شور و حرارت آنها می‌توانیم انرژی بهتری بگیریم و در بازی های خانگی زنگ تفریح برای حریفان نباشیم.

فکری عنوان کرد: یکی از دلایلی که باعث شد برگردم حضور همین مردم و لطف و محبت آنها بود. رفتاری که در شروع فصل با من شد، حرفه‌ای و قشنگ نبود. خودم علاقه زیادی به این مردم و تیم دارم و امیدوارم با کمک هم تیم نفت را در لیگ برتر حفظ کنیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول