اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

تقدیم بیش از 3 هزار شهید پلیس مبارزه با مواد مخدر/ ۱۸۰ سردسته‌ بین المللی مواد مخدر دستگیر شدند

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا با اشاره به شهادت ۳ هزار و ۸۵۰ نفر از ماموران نیروی انتظامی در راه مبارزه با مواد مخدر گفت: طی ۱۰ ماه گذشته، ۱۸۰ نفر از سردسته‌های تهیه و توزیع مواد مخدر بین‌المللی دستگیر شدند.

تقدیم بیش از 3 هزار شهید پلیس مبارزه با مواد مخدر/ ۱۸۰ سردسته‌ بین المللی مواد مخدر دستگیر شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از ملارد، سردار مجید کریمی رئیس مبارزه با مواد مخدر ناجا در جمع خبرنگاران با اشاره به شهادت ۳ هزار و ۸۵۰ نفر از ماموران نیروی انتظامی در راه مبارزه با توزیع مواد مخدر افزود: خط قرمز پلیس مبارزه جدی و بی امان با مواد مخدر و باند‌های تهیه و توزیع آن است و هیچگونه کوتاهی در این زمینه نخواهد کرد.

وی بیان کرد: از ابتدای سال جاری تا کنون ماموران نیروی انتظامی ۱۸۰ نفر از سردسته‌های تهیه و توزیع مواد مخدر بین المللی را دستگیر کرده است و برخی از این افراد را که اقدام به اقدامات مسلحانه می‌کردند را در شرق کشور به هلاکت رسانده‌اند.

سردار کیوان ظهیری فرمانده انتظامی غرب استان تهران نیز در ادامه اظهار کرد: پلیس مبارزه با مواد مخدر از ابتدای امسال تا کنون در شش شهرستان غرب استان تهران ۱۵ تن انواع مواد مخدر را کشف و ۵۵۰ نفر قاچاقچی را دستگیر و ۶۳ باند نیز شناسایی و منهدم کرده است.

وی گفت: با هماهنگی‌های صورت گرفته و دستور قضایی، ۱۲ تن و ۷۵۰ کیلوگرم مواد مخدر از مواد مخدر کشف شده معدوم شد.

انتهای پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول