اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

تأکید گروه‌های انقلابی بحرین بر محاکمه ائتلاف سعودی و آمریکا به خاطر جنایت در یمن

گروه‌های انقلابی بحرین تأکید کردند که آزادگان جهان باید خواستار محاکمه رهبران ائتلاف سعودی-اماراتی و حامیان آنان به ویژه آمریکا و صهیونیستها به عنوان جنایتکاران جنگی و عاملان کشتار انسانی در یمن شوند.

تأکید گروه‌های انقلابی بحرین بر محاکمه ائتلاف سعودی و آمریکا به خاطر جنایت در یمن

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، گروههای انقلابی بحرین و مخالف رژیم آل خلیفه با انتشار بیانیه‌ای، کشتار مردم یمن توسط ائتلاف متجاوز سعودی-اماراتی را محکوم کردند.

پایگاه خبری جریان «تیار الوفاء الإسلامی» (جریان اسلامی الوفاء) ضمن نقل این بیانیه گزارش داد، حمله «وحشیانه اخیر و تنش‌زایی جنون‌آمیز علیه مردم یمن توسط ائتلاف شرور سعودی-اماراتی که جنایات وحشیانه علیه بشریت را با پوشش مستقیم آمریکایی-صهیونیستی انجام می‌دهد، لکه ننگی بر پیشانی جامعه بین الملل است».

گروههای انقلابی بحرین با بیان اینکه این جنایت با ابتدایی‌ترین ارزشها و اصول اخلاقی و انسانی منافات دارد، سکوت مشکوک و شرم‌آور جامعه بین‌الملل در قبال این کشتار را محکوم کرد.

این گروهها از همه آزادگان جهان خواستار تحرک جدی و مسئولانه برای توقف فوری تجاوز به یمن و همچنین اعمال فشار  برای محکومیت این عملیات مجرمانه شدند.

گروههای مذکور تأکید کردند که آزادگان جهان باید خواستار محاکمه رهبران ائتلاف سعودی-اماراتی و حامیان آنان به ویژه « آمریکا -شیطان بزرگ- و صهیونیستها به عنوان جنایتکاران جنگی و عاملان کشتار انسانی» شوند.

گروههای انقلابی بحرین ضمن ابراز همبستگی با ملت مظلوم یمن، تأکید کردند که از آنان حمایت کرده و تمامی گزینه‌های برادران یمنی برای مقابله با این تجاوز وحشیانه را تأیید می‌کنند.

در همین ارتباط، در واکنش به این حملات تنبیهی، رسانه‌های یمنی شامگاه پنجشنبه و بامداد جمعه از حمله شدید جنگنده‌های ائتلاف سعودی به بندر الحدیده (غرب) و زندانی در استان صعده (شمال غرب) خبر دادند.

طبق گزارش رسانه‌های یمنی، در پی حمله روز گذشته جنگنده‌های ائتلاف به زندانی در استان صعده، دست‌کم ۱۴۰ نفر کشته و مجروح شده‌اند.

وزیر بهداشت یمن، امروز، اعلام کرد در حمله روز جمعه ائتلاف سعودی به زندان صعده، تاکنون ۸۲ نفر کشته و ۲۶۶ نفر دیگر زخمی شده‌اند که حال برخی از آن‌ها وخیم است

انتهای پیام/.

 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول