اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

خطیبی: پدیده تیم خطرناکی است

سرمربی تیم آلومینیوم اراک گفت: بازیکنان شهر خودرو در دفاع فشرده و ضد حمله‌های خوبی دارند و تیم خطرناکی است.

خطیبی: پدیده تیم خطرناکی است

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک رسول خطیبی عصر امروز در نشست خبری قبل از بازی آلومینیوم اراک اظهار داشت: به هیچ عنوان این نگاه را ندارم که با یک تیم پایین جدولی بازی داریم، در چند بازی اخیر  شکل و نحوه بازی‌اش خیلی تغییر کرده و بازی‌های خوبی ارائه کرده است.

وی تصریح کرد: فردا بازی سختی خواهیم داشت، بازیکنان پدیده در دفاع فشرده و ضد حمله‌های خوبی دارند و تیم خطرناکی است، نحوه بازی تیم در بازی‌های اخیر خیلی تغییر کرده است که امیدواریم فردا بازی خوب و تماشاگر پسند و همراه با کسب سه امتیاز داشته باشیم.

 سرمربی تیم آلومینیوم اراک گفت: در بازی فردا میلادفخرالدینی و محمود قائدرحمتی را در اختیار نداریم، سایر بازیکنان آماده هستند.

خطیبی بیان کرد: کیفیت تیم ما خیلی خوب بود و بازیکنان ما عملکرد خوبی داشتند، از هفته هفتم به بعد که بازی‌ها فشرده شد، تیم‌ها افت کردند. کیفیت زمین‌ها نیز در کیفیت تیم‌ها تاثیرگذار بود و در زمستان، کیفیت بد زمین‌ها، در کیفیت بازی‌ها هم تاثیرگذار بود.

وی ادامه داد: از سازمان لیگ و آقای مهدی که در نیم‌فصل نخست تلاش زیادی کردند می‌خواهم تدابیری اتخاذ کنند که در نیم‌فصل دوم، تیم‌ها شرایط زمین‌شان را درست کنند زیرا زمین مناسب در مسائل فنی تاثیر دارد.

 سرمربی تیم آلومینیوم اراک درباره برنامه تیمش در تعطیلات نیم‌فصل و ممنوعیت اردوی خارجی گفت: این تصمیماتی که برای همه تیم‌هاست، فکر ما برای بازی فرداست و برنامه‌هایی را که برای تعطیلات داریم، به باشگاه ارائه داده‌ام، بازی فردا مهم‌ترین هدف ماست و فقط به آن فکر می‌کنیم. 

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول