اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  انتظامی و حوادث

حیازدایی و ترویج فساد اولویت دشمن است/تلاش شبانه روزی«پلیس زن »در دفاع از عفاف و حجاب

فرمانده انتظامی پایتخت با بیان اینکه دشمن دنبال حیازدایی و ترویج فساد و فحشا است: در بحث عفاف و حجاب مأموران پلیس زن با صدها حرفی که می‌شنوند عقب‌نشینی نکرده و در دفاع از حیا و عفاف شبانه روز تلاش می کنند.

حیازدایی و ترویج فساد اولویت دشمن است/تلاش شبانه روزی«پلیس زن »در دفاع از عفاف و حجاب

به گزارش خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی پایتخت در همایش تجلیل از بانوان پلیس پایتخت( همایش پلیس زن فاطمی) به مناسبت میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن اظهار داشت: لقب پلیس زن فاطمی بهترین و شایسته ترین لقب برای پلیس زن است که با حجاب،حیا و عفاف و پاکدامنی خدمات فراوانی را در پلیس تهران ارائه می‌دهد.

رئیس پلیس پایتخت گفت: پلیس زن امروز با رعایت شئونات اسلامی حضور موفق و موثر در جامعه داشته و خدمات شایسته ای ارائه می‌دهند؛ شاید کمتر کسی بداند متخصص ترین افراد مجموعه ناجا زنانی هستند که در تشخیص هویت پیچیده ترین پرونده های جنایی را بدون کمترین سر نخ با درایت و شیوه های علمی کشف می کنند.

وی گفت: امروز همکاران من به عنوان پلیس صدها مورد اختلاف و مشکل را در کلانتری ها در بخش مشاوره و مددکاری حل می‌کنند.

فرمانده انتظامی پایتخت تصریح کرد: شاید کمتر افراد بدانند که متخصص ترین  افسران و کارشناسان تصادف و کروکی همکاران خانم در پلیس راهور هستند.

سردار رحیمی با بیان فعالیت زنان در بخشهای امنیتی و اطلاعاتی اظهار داشت: امروز بحث عفاف و حجاب یکی از موضوعات در اولویت و از اهداف دشمن است چراکه دشمن دنبال حیازدایی و ترویج فساد و فحشا بوده و  صدها نفر از همکاران من با آن که صدها حرف  می‌شنوند عقب‌نشینی نکرده و در دفاع از حیا و عفاف و حجاب اقدامات شبانه‌روزی انجام می دهند.

سردار رحیمی گفت :ما باید پلیس زن را از یک بروز و ظهور بیشتری برخوردار کرده و و تلاش گمنام آنها را آشکار کنیم.

وی با بیان اینکه نیمی از اقشار جامعه را زنان تشکیل می‌دهند گفت: نباید اجازه دهیم وقتی قتل یک زن به وقوع پیوسته، پلیس آقا بالای سر جنازه برود و باید همکار زن بالای سر جنازه زن برود.

فرمانده انتظامی پایتخت تصریح کرد: در کلانتری‌ها در دوایر قضایی همکاران خانم مستقر هستند و با وجود زنان در پشت کانترهای دایره قضایی آرامش بیشتری در کلانتری‌ها ایجاد می شود.

وی افزود : ۶۰ تا ۷۰ درصد دوایر قضایی با حضور افسران زن اداره می‌شود؛ تکمیل پرونده‌، انجام بازجویی و برقراری ارتباطات قضایی و ارجاع پرونده‌ها  با تلاش ماموران زن انجام شده و در حال حاضر همراهی متهم زن توسط ماموران خانم انجام می‌شود.

 سردار رحیمی خاطرنشان کرد: حدود ۷۰ درصد پرونده‌هایی که به کلانتری‌ها وارد می‌شود در اختیار ماموران دایره مشاوره و مددکاری قرار گرفته و با احساس مسئولیت پلیس زن این پرونده ها حل و فصل می شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول