اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

رئیس کمیسیون صنایع مجلس: طرح حمایت از کاخانجات مانع تعطیلی کارخانه‌ها می‌شود

رئیس کمیسیون صنایع مجلس گفت: طرح حمایت از کارخانجات بسیار انقلابی است و نیت طراحان‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ عدم تعطیلی خطوط تولیدی کارگاه‌ها و واحدهای تولیدی و صنعتی است.

رئیس کمیسیون صنایع مجلس: طرح حمایت از کاخانجات مانع تعطیلی کارخانه‌ها می‌شود

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، عزت الله اکبری تالار پشتی رئیس کمیسیون صنایع مجلس در جلسه علنی امروز (یکشنبه 3 بهمن ماه) بعد از گزارش کمیسیون صنایع و معادن در مورد طرح دو فوریتی حمایت از کارخانجات و واحدهای صنعتی و تولیدی و اظهار نظرات نمایندگان موافق و مخالف این طرح اظهار داشت: این طرح از بدو تشکیل مجلس یازدهم توسط تعدادی از نمایندگان طراحی شده و ایرادی که مخالفین دارند قابل اصلاح است.

وی افزود: طرح حمایت از کارخانجات واحدهای صنعتی و تولیدی بسیار انقلابی است؛ در این طرح تحت هیچ عنوانی نظیر بدهی بانکی، مالیات و بیمه نباید یک واحد تولیدی تعطیل شود؛ نمی‌گوییم که حق را پیگیری نکنند و طلب خود را وصول نکنند، بلکه نیت طراحان‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ عدم تعطیلی خطوط تولیدی کارگاه‌ها و واحدهای تولیدی و صنعتی است.

رئیس کمیسیون صنایع مجلس تصریح کرد: کارخانه و کارگاه واحد زنده است و نباید خط تولید را متوقف کرد.

اکبری تالار پشتی افزود: باید با مجازات جایگزین با سرمایه‌گذار برخورد کرد و او را زندانی کرد ولی نباید خط تولید را متوقف کرد؛ بنا داریم که مانع تعطیلی کارخانه یک فعال اقتصادی شویم.

وی افزود: در یک و نیم سال گذشته کمیسیون صنایع جلسات متعددی را برای طرح مذکور برگزار کرده است.

وی در پایان گفت: از دو سال قبل سپاه به بسیج ماموریت داده که چرایی تعطیلی کارخانجات را آسیب‌شناسی کند ولی باید اشکالات آن در کمیسیون رفع شود و با طرح‌های دیگر کمیسیون‌ها آن را ادغام کرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول