اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

گزارش نشریه «بیلد»؛ آزمون و شیک خط حمله طوفانی لورکوزن می‌شوند

نشریه معتبر آلمانی در گزارشی به انتقال ستاره ایرانی زنیت به لورکوزن و آینده این بازیکن پرداخت.

گزارش نشریه «بیلد»؛ آزمون و شیک خط حمله طوفانی لورکوزن می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس، سردار آزمون ستاره ملی پوش کشورمان و عضو باشگاه زنیت روسیه شب گذشته بعد از کشمکش های زیاد در نقل و انتقالات در نهایت با باشگاه بایر لورکوزن قرارداد 5 ساله امضا کرد.

مهاجم ملی پوش کشورمان قرار است تا پایان فصل برای زنیت بازی کند و بعد از آن به صورت بازیکن آزاد راهی بوندسلیگا می شود تا برای لورکوزن بازی کند.

نشریه معتبر «بیلد» آلمان در گزارشی به خرید جدید لورکوزن پرداخت و نوشت: بایرلورکوزن در رقابت‌ با لیون، یوونتوس و آث میلان برنده شده و موفق شد سردار آزمون ستاره ایرانی زنیت را به خدمت بگیرد. همچنین برنلی انگلیس نیز برای جذب آزمون اقدام کرده بود ولی در نهایت مقصد جدید ستاره ایرانی بوندسلیگا و لورکوزن شد.

سردار آزمون و پاتریک شیک خط حمله طوفانی آینده لورکوزن خواهند شد. خداحافظی با لوکاس آلاریو 29 ساله تا سال 2023 با لورکوزن قرارداد دارد و باید بعد از یک فصل از تیم خداحافظی کند.

اما جرار سیوانه کاسترو سرمربی لورکوزن بعد از بازی با آگزبورگ که آلاریو یک گل تماشایی به ثمر رسانده بود، گفت: "ما خوشحال و سپاسگزاریم که او را داریم  و قطعا به هر دو گلزن نیاز خواهیم داشت. به این معی معنی: شیک و در پشت سر آن آلاریو را داریم.

اما برگردیم به سردار آزمون ستاره تازه وارد لورکوزن سابقه 60 بازی ملی و 39 گل زده دارد. این ستاره ایرانی 8 سال در لیگ روسیه بازی کرده و عملکرد درخشانی را به همراه زنیت داشته و در سال 2021 بهترین بازیکن لیگ روسیه انتخاب شده است.

آزمون پیشنهادهای زیادی داشت و جدی ترین پیشنهاد ستاره ایرانی از لیون فرانسه و لورکوزن آلمان بود که در نهایت تصمیم گرفت در بوندسلیگا فوتبالش را ادامه دهد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول