اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

علیزاده: گل سپاهان، گاف جعفری نبود/انگ و تهمت به ما زیاد می‌زنند

معاون باشگاه مس رفسنجان نسبت به شایعه تبانی بازیکن این تیم واکنش نشان داد.

علیزاده: گل سپاهان، گاف جعفری نبود/انگ و تهمت به ما زیاد می‌زنند

علی علیزاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص برد شیرین 3 بر یک مس رفسنجان مقابل سپاهان پیش از شروع تعطیلات نیم‌فصل اظهار داشت: بچه‌های ما یکیاز بازی های خوب این فصل خودشان را به نمایش گذاشتند. تیم‌های محمد ربیعی همیشه روی زمین بازی می‌کنند و به همین خاطر کارمان مقابل حریفانی که فوتبال بازی می‌کنند راحت تر است.

وی افزود: سپاهان تیم قابل احترامی است و به دوست عزیزم محرم نویدکیا خسته نباشید می‌گویم. آن‌ها هم نمایش خوبی داشتند اما ما از موقعیت‌هایمان بهتر استفاده کردیم و خداراشکر توانستیم سه امتیاز را با یک نتیجه خوب به دست بیاوریم. تیم ما روند رو به رشد و رو به جلویی دارد. طبق نظر کارشناسان و اهالی فوتبال تیم ما فوتبالی روان را به نمایش می‌گذارد و  به دنبال ضد فوتبال نیستیم. دیروز هم بازیکنان تیم تمام تلاششان را به کار گرفتند و توانستیم نتیجه خوبی بگیریم. از همه آن‌ها ممنون هستم و به محمدربیعی، اعضای کادرفنی و بازیکنان تیم خداقوت می‌گویم. ان‌شاالله ورود تماشاگران به ورزشگاه‌ها هم آزاد شود و ما بتوانیم میزبان این عزیزان باشیم.

معاون باشگاه مس رفسنجان در مورد اینکه گل اول سپاهان روی اشتباه حسن جعفری زده شد و چون او بازیکن سپاهان بوده برخی انگ کم کاری و تبانی می‌زنند، گفت:‌ این گل روی اشتباه یا سوتی حسن جعفری زده نشد. جعفری به دروازه‌بان ما پاس رو به عقب داد و او سر خورد. شهریار مغانلو هم که یکی از مهاجم خوب لیگ ما است از این فرصت استفاده کرد. در این صحنه دروازه‌بان سر خورد و نباید گفت کسی اشتباه کرده است.

علیزاده تصریح کرد: از این انگ‌ها و تهمت‌ها به ما خیلی زدند. مخصوصا وقتی 5 گل از سپاهان خوردیم (هفته 23فصل قبل). چرا حالا صحبت از تبانی نمی‌کنند؟ نه اصلا چنین چیزی نیست. هیچ کس کم کاری یا نمی‌کند. از تمام بچه‌ها واقعا راضی هستیم. از محمد ربیعی تشکر می‌کنم. نیم‌فصل خیلی خوبی داشتیم و نتایج خوبی گرفتیم. از مجید زیندینی مدیرعامل باشگاه هم تشکر می‌کنم. با وجود تمام مشکلات و سختی‌ها برای موفقیت تیم تمام توانش را به کار می‌گیرد.

وی در مورد اینکه مس رفسنجان جایگاه بسیار خوبی در جدول به دست آورده و انتظار کسب سهمیه از این تیم رنگ و بویی جدی پیدا کرده، گفت: بارها گفته‌ام و الان هم می گویم. باید عقلانی صحبت کنیم. ما الان از تیم‌های با سابقه زیادی بالاتر قرار گرفته‌ایم اما نیم‌فصل دوم تفاوت بسیاری با نیم فصل اول دارد. هم و غم ما و هدفگذاری ما کسب رتبه تک رقمی است و سعی و تلاشمان را می کنیم تا بهترین نتیجه رتبه تک رقمی را بگیریم. اگر درکنار آن سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را گرفتیم که چه بهتر. چه کسی از سهمیه بدش می‌آید؟ خیلی دوست داریم این اتفاق بیفتد و نیم نگاهی به آن داریم.

معاون باشگاه مس در خصوص لیست ورودی و خروجی سرمربی برای نیم فصل دوم، عنوان کرد: سرمربی به ما لیست خروج نداده ولی دو سه بازیکن مد نظر او هستند. در نقل و انتقالات تعییر و تحول آنچنانی نداریم. در پست‌هایی که بازیکن کمتر داریم سعی می‌کنیم بازیکنانی را جذب و از آن ها استفاده کنیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول