اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

فکری: نمی دانم برخی با چه تفکراتی تیم می‌بندند؟/ باید فضای نفت مسجد سلیمان را تغییر بدهیم

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: نیاز به کار بیشتری در مسجد سلیمان داریم و باید فضای تیم را تغییر دهیم.

فکری: نمی دانم برخی با چه تفکراتی تیم می‌بندند؟/ باید فضای نفت مسجد سلیمان را تغییر بدهیم

به گزارش خبرگزاری فارس از خوزستان، محمود فکری در نشست خبری پس از بازی با پیکان اظهار داشت: باید به بازیکنانم خسته نباشید بگویم که با تمام وجود بازی کردند. شرایطی از قبل برای نفت مسجد سلیمان وجود داشت و نیاز به کار بیشتری داریم.

وی افزود: بازیکنانم از لحاظ روحی مشکلاتی دارند و با توجه به اینکه در 15 دیدار قبلی نتایج دلخواه را کسب نکرده بودند فضای روحی بدی برای آنها به وجود آمده است و باید تلاش کنیم این فضا را از بین ببریم. 

وی ادامه داد: شاید همین عوامل سبب شد بازیکنانم مقداری با ترس وارد زمین شوند و دلهره و استرس داشته باشند. شاید آنها به این فکر می‌کردند اگر امروز هم ببازند چه اتفاقی می‌افتد. این مسائل سبب شد خیلی راحت گل اول را بخوریم و متأسفانه خیلی سریع گل دوم را هم دریافت کردیم. در صحبت‌هایی که بین دو نیمه داشتیم سبب شد بازیکنانم مقداری به خودشان بیایند و خیلی سریع یکی از گل‌ها را جبران کردیم.

سرمربی نفت مسجدسلیمان تصریح کرد: می‌توانستیم روی موقعیت‌هایی که ایجاد کردیم به گل بعدی هم برسیم اما از سوی مقابل پیکان هم فرصت‌هایی داشت. در مجموع دست ما خالی بود. 

فکری اضافه کرد: خود من وقتی در  ابتدای فصل تیمی را می‌بندم کار برای مربی بعدی راحت می‌شود. در شاهین بوشهر تیمی بستیم که قهرمان لیگ یک شد و به لیگ برتر صعود کرد. تیمی که برای آلومینیوم اراک بستیم با اضافه شدن یکی دو نفر به لیگ برتر صعود کرد. اما در نفت مسجدسلیمان واقعاً دست ما خالی است. نمی‌دانم برخی چگونه تیم می‌بندند و چگونه  برای انتخاب‌های‌شان فکر می‌کنند. اگر امروز دست‌مان برای جایگزین بازیکنانی که خسته شدند بازتر بود و می‌توانستیم یکی دو تعویض انجام بدهیم شاید نفرات تازه نفس می‌توانستند بیشتر به نفت مسجدسلیمان کمک کنند تا بازی را برگردانیم.

وی گفت: از تک تک بازیکنانم که با تمام وجود مقابل پیکان بازی کرده و جنگیدند تشکر می‌کنم و به آنها خسته نباشید می‌گویم. امیدوارم در فرصت تعطیلات بتوانیم تعدادی از بازیکنان مدنظر را جذب کنیم و در این مدت با انجام دادن کارهای تاکتیکی و بدنی برای دیدارهای بعدی آماده شویم تا تیم قوی‌تر و بهتر ظاهر شود. 

فکری در مورد راهکارهایش برای خروج این تیم از شرایط فعلی عنوان کرد: تمام تلاش‌مان را می‌کنیم و به مسجدسلیمان آمده‌ایم تا چنین اتفاقی بیفتد. با توجه به تعطیلات نیم‌فصل امیدوارم در نقل و انتقالات چند بازیکن خوب جذب کنیم و با تغییر برخی نفرات و تحولات روحی در آینده محکم‌تر ظاهر شده و تیم را در لیگ برتر حفظ کنیم.

سرمربی نفت مسجدسلیمان توضیح داد: به تیم پیکان هم بابت این برد تبریک گفته و به بازیکنان این تیم خسته نباشید می‌گویم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول