اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  حج و زیارت و وقف

بیمارستان 220 تختخوابی امام علی (ع) نجف فردا با همکاری هلال احمر ایران افتتاح می‌‌شود

به همت عتبه مقدس علوی و هلال احمر جمهوری اسلامی ایران عملیات احداث و تجهیز بیمارستان ۲۲۰ تختخوابی نجف اشرف به پایان رسید و این مکان فردا طی مراسمی افتتاح می‌شود.

بیمارستان 220 تختخوابی امام علی (ع) نجف فردا با همکاری هلال احمر ایران افتتاح می‌‌شود

به گزارش خبرنگار حج و زیارت و وقف خبرگزاری فارس به همت عتبه مقدس علوی و هلال احمر جمهوری اسلامی ایران عملیات احداث و تجهیز بیمارستان ۲۲۰ تختخوابی نجف اشرف به پایان رسید و این مکان فردا طی مراسمی افتتاح می‌شود.

این بیمارستان به منظور تسهیل امور بهداشتی، پزشکی و ارائه خدمات تخصصی و فوق تخصصی درمانی به زائران ایرانی و غیر ایرانی با همکاری عتبه علوی و هلال احمر جمهوری اسلامی ایران احداث شده است.

این بیمارستان شامل هفت طبقه و با مساحتى بالغ بر ۱۶ هزار و ۸۰۰ متر مربع، مجهز به ۲۲۰ تخت است و دستگاه‌ها و لوازم پزشکى پیشرفته و مدرن در این بیمارستان مورد استفاده قرار می‌گیرد. بیمارستان امام على علیه‌السلام که یک بیمارستان عمومى است و همه تخصص‌هاى پزشکى را شامل مى‌شود، داراى ۹ بخش ویژه عمل جراحى و سه بخش اورژانس است.

بخش‌های تصویر‌برداری و آزمایشگاه، آنژیوگرافی، ماموگرافی، تصویر‌برداری فک و جمجمه، سنگ شکن، رادیوگرافی دیجیتال، بخش اورژانس شامل اتاق عمل جراحی، اتاق گچ‌گیری، اتاق پانسمان، اتاق تحت نظر اورژانس و...)، درمانگاه‌های تخصصی زنان، کودکان، دندانپزشکی، داخلی، همچنین ۸ اتاق عمل جراحی برای عمل‌های قلب باز، اورولوژی، گوش و حلق و بینی، جراحی‌عمومی،  ارتوپدی و جراحی مغز و اعصاب از جمله بخش‌های این مرکز درمانی است.

مراسم افتتاح فاز اول بیمارستان امام علی (ع) نجف اشرف فردا دوشنبه ۴ بهمن‌ماه از ساعت ۱۵ به وقت عراق با حضور پیرحسین کولیوند در جوار حرم امام علی (ع) برگزار می‌شود. همچنین فاز دوم این بیمارستان همزمان با میلاد حضرت علی (ع) افتتاح خواهد شد و در عید غدیر خم این بیمارستان به بهره‌برداری کامل می‌رسد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول