اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

مدیر عامل شاهین: سوپرمن نیستم/ دخالت در مدیریت باشگاه زیاد است

مدیرعامل جدید باشگاه شاهین شهرداری بوشهر گفت: پنجره بسته و بدهکاری های زیاد از جمله مشکلاتی است که باشگاه دارد و من سوپرمن نیستم که به تنهایی بتوانم مشکلات را حل کنم.

مدیر عامل شاهین: سوپرمن نیستم/ دخالت در مدیریت باشگاه زیاد است

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، محمد رحمان سالاری در خصوص وضعیت تیم شاهین شهرداری بوشهر اظهار داشت: خدا را شکر می کنم که توانستم با قدرت وارد تیم شاهین بوشهر شوم و مشکلات تیم را با کمک همه حل کنم. مشکلات شاهین از آن چیزی که مردم می بینند بیشتر است. 

وی افزود: پنجره بسته و بدهکاری های زیاد از جمله مشکلاتی است که باشگاه دارد و من سوپرمن نیستم که به تنهایی بتوانم مشکلات را حل کنم. شهرداری به دلیل مسائل قانونی نمی تواند کمک کند که این موضوع امری طبیعی است. باشگاه شاهین خصوصی و دولتی نیست و معلوم نیست که باشگاه برای چی کسی است.

مدیرعامل شاهین شهرداری بوشهر گفت: ما ناچار هستیم که به دنبال اسپانسر باشیم و چند روز پیش مذاکراتی را با یک شرکت کارگذار انجام دادیم و به توافق رسیدیم و روی مبلغی جمع بندی کردیم. اگر هیئت مدیره تایید کند کارگزار کار خود را آغاز می کند و ما می توانیم حضور خوبی در نقل و انتقالات داشته باشیم.

رحمان سالاری ادامه داد: متاسفانه یک سری از بازیکنان به دلیل مسائل مالی تمرینات را ترک کرده و در بازی ها شرکت نمی کنند که این موضوع را از طریق ارکان قضایی فدراسیون فوتبال پیگیری می کنیم. برای نیم فصل به دنبال جایگزین هستیم. مکتب شاهین تعصب است و اگر کسی روی تیمش متعصب نباشد جایی در تیم شاهین بوشهر نخواهد داشت. 

وی تصریح کرد: از تیم شاهین تنها یک اسم مانده است و دخالت های متعددی در مدیریت می شود. انشاءالله با کمک هم دیگر بتوانیم شرایط شاهین را بهتر کنیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول