اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  دولت

وزیر کشور:‌ مجوز حضور تماشاگر در بازی ایران و عراق صادر شده است

وزیر کشور در پاسخ به سوالی درباره مجوز حضور تماشاگر در بازی ایران و عراق گفت: این مجوز از سوی ستاد ملی کرونا صادر شده و انتظار بر این است که تماشاگران با رعایت پروتکل های بهداشتی از این بازی استقبال کنند.

وزیر کشور:‌ مجوز حضور تماشاگر در بازی ایران و عراق صادر شده است

به گزارش خبرگزاری فارس، احمد وحیدی وزیر کشور در حاشیه همایش ملی ایران و همسایگان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: همسایگان برای جمهوری اسلامی ایران جایگاه بالایی دارند و از این رو، موضوع توجه بیشتر به همسایگان محور اصلی سیاست خارجی کشور است.

وی با اشاره به اینکه سطح روابط ایران با کشورهای همسایه رو به بهبود است، گفت: در توسعه روابط با همسایگان اقدامات ارزنده ای انجام شده است و کدورت هایی که میان برخی کشورها وجود داشت برطرف شده است و این موضوع زمینه ساز توسعه بیش از پیش روابط خواهد شد.

* مجوز حضور تماشاگر در بازی تیم ملی

وزیر کشور در پاسخ به سوالی درباره مجوز حضور تماشاگر در بازی ایران و عراق بیان داشت: این مجوز از سوی ستاد ملی کرونا صادر شده است و انتظار بر این است که تماشاگران با رعایت پروتکل های بهداشتی از این بازی استقبال کنند.

وی در پاسخ به موضوع ساحل خواری و زمین خواری گفت: اخیرا شورای حفظ حقوق بیت المال به این موضوع ورود جدی کرده است و وزارت کشور در راستای اجرای قانون با متخلفان برخورد و از ادامه ساخت و سازهای غیرمجاز در این اراضی جلوگیری خواهد کرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول