اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

مسدود بودن راه بیش از ۱۰ روستا در یانه‌سر بهشهر

بخشدار یانه‌سر بهشهر از مسدود بودن بیش از ۱۰ روستا در یانه‌سر بهشهر خبر داد و گفت: در حال حاضر قطع برق در منطقه نداریم و تنها نوسانات برقی در منطقه وجود دارد که برطرف می‌شود.

مسدود بودن راه  بیش از ۱۰ روستا در یانه‌سر بهشهر

به گزارش از نکا، عباسعلی حسنی از مسدود بودن بیش از ۱۰ روستا در یانه‌سر بهشهر اظهار کرد: با بارش برف از اواخر هفته گذشته تاکنون راه‌های ارتباطی مسدود است و محورهای اصلی و فرعی با توجه به ارتفاع زیاد برف بازگشایی نشد و همچنان گرفتار برف است.

وی گفت: بازگشایی محورهایی که بارش باران اواخر هفته گذشته مسدود شده بود در حال انجام است و اکیپ مختلف راهداری و نیروهای امدادی در منطقه حاضر هستند.

بخشدار یانه‌سر بهشهر با اعلام اینکه بارش برف با ارتفاع یک متر و ۲۰ سانتی‌متر در برخی از محورها سبب مسدودشدن محورهای اصلی و فرعی روستایی بخش یانه‌سر بهشهر شد که بازگشایی با سرعت در حال انجام است.

وی ادامه داد: با توجه به وجود دو گریدر در منطقه برف روبی با قوت اجرایی شد؛ اما با خراب شدن یکی از گریدرها بازگشایی با کندی مواجه شد که با کمک لودر شهرداری خلیل‌شهر بهشهر و امکانات راهداری مازندران دوباره بازگشایی با سرعت بیشتری در حال انجام است.

بخشدار یانه‌سر بهشهر از مسدود بودن بیش از ۱۰ روستا در یانه‌سر بهشهر خبر داد و تصریح کرد: در حال حاضر قطع برق در منطقه نداریم و تنها نوسانات برقی در منطقه وجود دارد که برطرف می‌شود.

حسنی با اعلام اینکه قطع برق در منطقه نداریم و تنها نوسان برق داریم؛ گفت: اکیپ امداد برق هم با حضور در منطقه در حال رفع مشکلات برق هستند و امیدواریم با برطرف شدن مشکل برق و مشکلات مخابرات در منطقه و همچنین بازگشایی مسیرهای فرعی، شاهد تردد بهتری در منطقه باشیم.

انتهای پیام/ ۸۶۰۰۲/ج/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول