اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

حمله پلنگ به یک چوپان در ارتفاعات پنو لنگرود

رییس اداره حفاظت محیط زیست لنگرود از اظهارات فردی مبنی بر حمله احتمالی یک قلاده پلنگ به وی در ارتفاعات روستای پنو در بخش اطاقور این شهرستان خبر داد و گفت: حال عمومی نامبرده در عیادت صورت گرفته مساعد است.

حمله پلنگ به یک چوپان در ارتفاعات پنو لنگرود

ایوب زارع امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در لنگرود با اشاره به مصدوم شدن یک چوپان اظهار کرد: به دنبال کسب گزارشی مبنی بر حمله یک قلاده پلنگ به یک چوپان در روستای پنو از بخش اطاقور لنگرود، سریعا با هماهنگی با فوریت‌های ۱۱۵ این چوپان به بیمارستان شهید حسین‌پور لنگرود انتقال داده شد. 

وی با اشاره به اظهارات فرد مصدوم بنام حسین بازگیر که جوان حدودا ۳۱ساله و ساکن روستای پنو است، گفت: فرد چوپان پس از اینکه گوسفندان خود را به کوه برای چرای می‌فرستد یک قلاده پلنگ به سمت دام‌ها حمله‌ور می‌شود و سپس به سمت چوپان حمله می‌کند که چوپان از ناحیه سر و دست زخمی می‌شود. 

رئیس اداره حفاظت محیط زیست لنگرود با بیان اینکه حال عمومی نامبرده در عیادت صورت گرفته مساعد است، افزود: بنا به اظهارات این فرد مصدوم، در مدت زمان بسیار کوتاه، پلنگ این جوان را از ناحیه سر، و دست دچار آسیب و صدمه می‌کند که پس از درگیری پلنگ با چوپان با سرو صدای دامدار مجاور، پلنگ از محل متواری می‌شود. 

به گزارش فارس، تیمی از کارشناسان محیط طبیعی اداره کل حفاظت محیط زیست استان و شهرستان، در حال بررسی نوع گونه حیات وحش و صحت و سقم این ادعا هستند. 

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول