اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

برنامه‌های دهه فجر به بهترین شکل در باشت برگزار شود/سلاح نباید جای ریش سفیدان را در نزاع‌ها بگیرد

فرماندار باشت گفت: دهه فجر ایام پیروزی روشنایی بر تاریکی طاغوت و رژیم شاهنشاهی است که باید برنامه‌های این دهه به بهترین شکل در شهرستان برگزار شود.

برنامه‌های دهه فجر به بهترین شکل در باشت برگزار شود/سلاح نباید جای ریش سفیدان را در نزاع‌ها بگیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران نادر گرامی در جلسه برنامه ریزی هماهنگی دهه مبارک فجرباشت اظهار کرد: دهه فجریاد آور حماسه ای ماندگار و تاریخی در جهان و ایران اسلامی است که با اتحاد مردم و رهنمودهای امام راحل صورت گرفته است.

وی بیان کرد: این ایام پیروزی روشنایی بر تاریکی ستم رژیم شاهنشاهی است که مردم ایران اسلامی بار دیگر توانستند روشنایی امید را با انقلاب اسلامی لمس و تجربه کنند.

فرماندار باشت با اشاره به اینکه باید همه مسئولان و مردم برای برگزاری باشکوه برنامه های دهه فجر پای کار باشند، تصریح کرد: ادارات پروژه های افتتاحیه و کلنگ زنی خود را برای ایام دهه فجر به فرمانداری ارائه دهند.

گرامی عنوان کرد: برخی از مدیران با وجود برگزاری چندین جلسه شورای ادارای هنوز در این جلسه حضور پیدا نکردند.

وی گفت: فرمانداری باشت باید از مشکلات و نیازهای ادارات و دستگاه های شهرستان مطلع شود تا بتواند طبق یک آمار دقیق نیازهای این شهرستان را در رده های استان و گاه کشوری مطرح کند.

فرماندار باشت خاطرنشان کرد: کمیته های برگزاری دهه مبارک فجر هر چه سریع تر جلسات خود را برگزار و برنامه های خود را به دفتر فرمانداری اعلام کند.

گرامی با اشاره به برنامه های هرساله دهه فجر بیان کرد: هر سال با آغاز ورود رهبر کبیر انقلاب و 12 بهمن برنامه هایی برگزار می شود و امسال نیز در روز ۱۱ بهمن ماه غبارروبی گلزار شهدای بوستان جنب امام زاده سید شمس الدین (ع )، رژه خودرویی از شهر بوستان و نواختن زنگ انقلاب در مدرسه فرزانگان باشت انجام خواهد شد.

حجت الاسلام امید گنجه امام جمعه باشت نیز در این جلسه افزود: با توجه به اهمیت دهه فجر تمام کمیته ها برنامه های محوله خود را در راستای برگزاری با شکوه جشن های این ایام به خوبی انجام دهند.

وی با عنوان اینکه در دوسال گذشته به دلیل وجود بیماری کرونا جشن های پیروزی انقلاب کمرنگ تر برگزار شد، گفت: باید همه مسئولان و مردم تلاش کنند تا دهه فجر امسال متفاوت تر از سال های گذشته برگزار شود.

سرهنگ پاسدار محسن غلامشاهی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج باشت ادامه داد: شعار محوری گرامیداشت 43 سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی " جشن ملی 1400 " نامگذاری شده و باید آن را درمکان ها در محل تبلیغات عمومی در معرض دید مردم استفاده کنند.

وی با اشاره به اینکه برنامه های مختلفی مانند سالهای گذشته برگزار خواهد شد، اضافه کرد: درفضای مجازی نیز برنامه هایی در خصوص پیروزی انقلاب اسلامی پیش بینی شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج باشت تصریح کرد: متاسفانه در چند هفته اخیر شاهد اتفاقات ناخوشایندی به دلیل استفاده از سلاح سرد و گرم در مراسمات و نزاع ها در سطح استان هستیم که امید می رود در این خصوص فرهنگ سازی انجام شود.

وی اظهار کرد: در همین راستا در ایام دهه فجر برنامه ای را با حضور ریش سفیدان و معتمدین و مسئولان باشت جهت چگونه برگزار کردن مراسمات و استفاده از ظرفیت ریش سفیدان طوایف به جای سلاح های سرد و گرم برگزار خواهیم کرد.

لطف اله موسوی شهردار باشت خاطرنشان کرد: شورای اسلامی شهر باشت و شهرداری برای ایام دهه فجر برنامه جامع و با شکوهی را با حضور مسئولان کشوری و استاندارپیش بینی کرده است.

وی افزود: با توجه به وضعیت اقتصادی حاکم در کشور پروژه های شهرداری باشت اغلب با هزینه های بالا و میلیاردی انجام شده است.

انتهای پیام/

 

  

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول