اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

ضریب نفوذ اینترنت در خراسان شمالی به ۱۲۱ درصد رسید

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات خراسان شمالی، گفت: افزایش ضریب نفوذ اینترنت پهن باند سیار به ۱۲۱.۰۵ درصد رسید و خراسان شمالی رتبه سوم در شاخص نفوذ پهن باند سیار در سطح کشور را کسب کرد.

ضریب نفوذ اینترنت در خراسان شمالی به ۱۲۱ درصد رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، ظهر امروز، سید علی مرتضوی، مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات خراسان شمالی، در گفت‌وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: براساس آخرین آمار سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی کشور، در حال حاضر بیش از ۱ میلیون و ۶۱ هزار مشترک اینترنت پهن باند سیار در استان وجود دارد که ضریب نفوذ اینترنت پهن باند سیار در استان نسبت به دو سال گذشته با رشد ۱۷ پله ای به رتبه سوم کشوری ارتقا یافت.

وی گفت: همچنین تا پایان آذر ماه سال جاری، تعداد مشترک اینترنت تلفن ثابت و سیار در استان بیش از ۱ میلیون و ۱۲۷ هزار مشترک بوده که در این زمینه خراسان شمالی با ضریب نفوذ ۱۲۸.۵۵ درصدی حائز رتبه هشت کشوری شد.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات خراسان شمالی در ادامه تعداد مشترک تلفن ثابت فعال در استان را ۲۵۱ هزار عنوان کرد و افزود: در حال حاضر ۱ میلیون و ۵۸۴ سیم کارت تلفن همراه شامل اپراتورها در استان فعال است.

انتهای پیام/ش

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول