اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

گوهری: مسئولان هم مثل بازیکنان نفت وظیفه‌شان را انجام بدهند/جهانی شدن تیم ملی به سود ما هم است

دروازه بان تیم فوتبال نفت آبادان گفت: مسئولان هم باید مثل بازیکنان و مربیان نفت کارشان را درست انجام بدهند اما انگار نه انگار.

گوهری: مسئولان هم مثل بازیکنان نفت وظیفه‌شان را انجام بدهند/جهانی شدن تیم ملی به سود ما هم است

احمد گوهری در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره برتری یک بر صفر تیم فوتبال نفت آبادان مقابل ذوب‌آهن در هفته شانزدهم لیگ برتر اظهار داشت: قبل از این بازی قرار بود ۲۰ درصد دیگر از قراردادمان را دریافت کنیم که این اتفاق نیفتاد. با وجود این شرایط با تمام توان کار کرده و سه امتیاز این دیدار مهم خارج از خانه را کسب کردیم تا با قرار گرفتن در رتبه هشتم جای‌مان در جدول بهتر شود. این رتبه برای تیمی که بازیکنانش فقط ۱۰ درصد دریافتی داشته‌اند واقعا خوب است.

وی درمورد گل زیبای طالب ریکانی در بازی با ذوب آهن گفت: وی کاپیتان و لیدر تیم ما است. شوت‌های از راه دور آقا طالب معروف است و خدا را شکر توانستیم با این شوت سه امتیاز را به دست آوریم. 

دروازه‌بان تیم فوتبال نفت آبادان درمورد مشکلات مالی این باشگاه که سبب گلایه‌های بازیکنان و کادرفنی تیم شده است، پاسخ داد : بازی‌ها را خوب درآورده و نتایج خیلی خوبی در هفته‌های اخیر گرفته‌ایم اما در چنین حالتی دریافت فقط ۱۰ درصد قراردادهای مان واقعا بد است. از کسی هم خبر نیست و انگار نه انگار که تیم چنین وضعیتی دارد. به ما گفته‌اند قرار است تا پنجشنبه پول بدهند اما تکلیف این موضوع هم معلوم نیست و باید دید این وعده عملی می‌شود؟ با تمام این موانع و داستان‌ها نه تنها از لحاظ فنی چیزی کم نگذاشته‌ایم بلکه با تمام وجود کار کرده و نتیجه گرفته‌ایم.

گوهری درخصوص اینکه پس از بازگشت علیرضا منصوریان شرایط برای تیمی که در سه هفته ابتدایی لیگ شکست خورده و قعرنشین بود متحول شد و اکنون نفت فاصله زیادی با تیم‌های مدعی کسب سهمیه آسیا ندارد، توضیح داد: منصوریان در ابتدای فصل به دلیل ابتلا به کرونا سه هفته بالای سر تیم نبود و این موضوع روی کار خیلی تاثیر گذار بود اما از زمان بازگشتش از همه چیز برای نفت آبادان مایه گذاشت. وی در این مدت بارها پول هتل، غذا، رستوران  و ... تیم را از جیبش پرداخت کرده تا بچه‌ها از لحاظ روحی آماده شوند. ما هم مثل منصوریان کم نگذاشتیم و با توجه به امیدی که از سرمربی‌مان می‌گیریم با تمام وجود کار کردیم. امیدواریم از این جا به بعد مشکلات تا حدی حل شود.

وی درمورد دلخوری برخی بازیکنان باتجربه آبادانی مثل طالب ریکانی از کم توجهی به صنعت‌نفت، پاسخ داد:  بحث بازیکن بومی یا غیر بومی نیست زیرا ما یک تیم هستیم و هر اتفاقی بیفتد طبق یک تصمیم جمعی گرفته و همگی آن کار را رقم می‌زنیم. همه پشت هم هستیم. گلایه‌ها و استوری گذاشتن‌های ما هم طبق واقعیت‌هایی است که درباره تیم وجود دارد. وقتی پولی نگرفته‌ایم باید این واقعیت را بگوییم. هیچ وقت دروغ نمی‌گوییم. باید همه به صنعت نفت کمک کنند. وظیفه بازیکن بازی کردن است و افرادی هم که مسئولیت قبول کرده‌اند باید برای انجام شدن وظیفه‌شان تلاش کنند. البته می‌دانیم برخی ها تلاش می‌کنند و امیدواریم مشکلات زودتر حل شود.

دروازه بان نفت آبادان درخصوص تعطیلی طولانی مدت لیگ برتر به دلیل برگزاری دیدارهای تیم ملی، توضیح داد: هرچند تیم ما در هفته های اخیر روند رو به رشدی داشته اما بازی‌ها به دلیل دیدارهای تیم ملی تعطیل شده است و چاره‌ دیگری نداریم. البته احساس می‌کنم این تعطیلی از لحاظ روانی و آرامش ذهنی به صنعت نفت کمک خواهد کرد. نه تنها به ضررمان نیست بلکه شاید به سودمان هم باشد.

گوهری درخصوص پیامش برای بازیکنان تیم ملی در آستانه دیدارهای حساس مقدماتی جام جهانی گفت: دوستان خوبی در تیم ملی دارم و برای آنها آرزوی موفقیت می‌کنم. اگر این تیم نتیجه بگیرد و به جام جهانی برود ما هم سود می‌بریم. من در دوره ویلموتس سابقه دعوت به اردوی تیم ملی را دارم. پس از آن با یک انتخاب اشتباه با شرایط خوبی مواجه نشدم و یکی دو سال عقب افتادم. امسال زیر نظر کاظم فرحانی، مربی دروازه‌بان‌های نفت کار می‌کنم که خیلی به ما کمک و تلاش می‌کند. امیدوارم زیرنظر وی روند رو به رشدی داشته باشم. اگر قسمت باشد و بار دیگر به تیم ملی دعوت شوم من هم مثل هر بازیکن دیگری هر کاری از دستم بربیاید برای کمک به این تیم انجام می‌دهم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول