اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

یک هفته و 2 خرید؛ ژاوی چه بازیکنانی را می‌خواهد؟

بارسلونا در تلاش است تا در هفته باقی مانده پنجره زمستانی ، 2 بازیکن دیگر به اردوی خود اضافه کند.

یک هفته و 2 خرید؛ ژاوی چه بازیکنانی را می‌خواهد؟

به گزارش خبرگزاری فارس، اسپورت کاتالونیا در چاپ امروز خبر از 2 خرید احتمالی بارسلونا در زمستان داد. این روزنامه با تیتر «یک هفته برای 2 خرید» از انتقال احتمالی «آلوارو موراتا» و «نیکولاس تاگلیافیکو» در این هفته به اردوی آبی‌اناری‌ها نوشت.

موراتا همچنان به گزینه اصلی ژاوی برای بهبود شرایط تهاجمی تیم نام گرفته و باید دید آیا یوونتوس راضی به انتقال او می‌شود یا خیر. یووه اعلام کرده که اگر بتواند مهاجم جایگزین موراتا را پیدا کند، راضی به این انتقال خواهد شد. طبق آخرین اخبار یوونتوس پیشنهاد خود را برای «دوشان ولاهوویچ» به فیورنتینا در ساعات آتی ارسال خواهد کرد. 

تاگلیافیکو که در پست دفاع چپ برای آژاکس بازی می‌کند، علاقه دارد تا به تیم بارسلونا اضافه شود و برای بهبود شرایط آبی‌اناری‌ها به ژاوی کمک کند. 

بارسلونا در حال حاضر تنها آلبا را در سمت چپ دارد و این انتقال می‌تواند شرایط تیم در سمت چپ را بهتر کند. البته بارسلونا «الخاندرو بالده» را نیز در سمت چپ دارد که ژاوی به او اعتقاد نداشته و به احتمال فراوان نیمکت نشین باقی خواهد ماند.

بارسلونا در رده پنجم جدول لالیگا قرار دارد و باید برای کسب مقام چهارمی با تیم‌هایی مثل رئال بتیس، اتلتیکومادرید، رئال سوسیداد و رایو وایکانو رقابت کند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول