اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  احزاب و تشکل ها

همکاری مشترک ایران، روسیه و چین معادلات بین المللی را دچار تحول اساسی می‌کند

دبیرکل حزب مؤتلفه، برگزاری رزمایش مشترک نیروی دریایی ایران، روسیه و چین را دارای پیام شفافی برای مستکبرین دانست و گفت: همکاری مشترک ایران، روسیه و چین، معادلات جهانی را دچار تحول اساسی می کند.

همکاری مشترک ایران، روسیه و چین معادلات بین المللی را دچار تحول اساسی می‌کند

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس، اسدالله بادامچیان دبیرکل حزب موتلفه اسلامی دبیر کل حزب موتلفه اسلامی در بیان مواضع هفتگی این حزب گفت: سفر رئیس جمهور به روسیه آغازی نوین بر تشکیل قدرت بزرگ غرب آسیا، در جهت صلح و آبدی و دفاع از خوبی ها است.

وی همچنین برگزاری رزمایش مشترک نیروی دریایی ایران، روسیه و چین را دارای پیام شفافی برای مستکبرین و زورگویان دانست.

وی افزود: همکاری مشترک ایران، روسیه و چین و سایر ملت‌های استقلال خواه، نیروی عظیم جهانی مقتدری را پدید می آورد که معادلات جهانی را دچار تحول اساسی می کند.

بادامچیان تاکید کرد: حزب موتلفه اسلامی در روابط بین الملل خود، در بخش غیر دولتی و مردمی، سالهاست که فعالیت داشته و اکنون در دوره جدید خود آن را به تکامل می رساند.

دبیر کل حزب موتلفه اسلامی در بخش دیگری از این گفت وگو با اشاره به تلاشهای دولت سیزدهم اظهار داشت: دولت آیت الله رییسی گام های بلند و خوبی را برداشته است که از جمله آنها مبارزه با کرونا و مراقبت از عدم گسترش آن، افزایش تعاملات بین المللی و منطقه ای، حضور در بین مردم و نیز امدادرسانی در پی حوادث طبیعی کاملا آشکار و موجب تقدیر است.

وی ادامه داد: البته در موضوع اقتصاد مردمی، نیاز به تجدیدنظر در سیاست ها و نیز برخی مسوولان اقتصادی است که نتوانسته اند وظایف خود را به طور مطلوب به اجرا برسانند.

دبیر کل حزب موتلفه اسلامی در ادامه همچنین از نمایندگان مجلس خواست در بررسی و تدوین بودجه 1401 دقت کافی را داشته باشند تا بودجه ای متناسب با گام دوم و راهگشا به تصویب برسد و تحولی ویژه در بودجه و ارقام آن پدید بیاورند.

وی همچنین از نمایندگان مردم خواست در ماه های پایانی سال 1400، اقدامات مناسبی را برای حل مشکلات اقتصادی مردم تدبیر کنند.

بادامچیان از هموطنان نیز درخواست کرد در پایان سال شادی خود را با کمک های مومنانه با دیگران تقسیم کنند و به شکرانه سلامتی از بلیه کرونا، این کمک ها را افزایش دهند.

دبیر کل حزب موتلفه اسلامی در بخش دیگری از این گفت وگو با اشاره به مذاکرات وین گفت: توافق موقت و یا هر نوع بازی های استعماری آمریکا و همدستانش تلاش بی فایده آنها است.

وی اضافه کرد: ملت و دولت ما به اندازه کافی رعایت کرده و نیازی هم به مذاکره برای مذاکره ندارد و تاکید دارد غربی ها به تعهداتی که داده اند به طور کامل عمل نمایند.

بادامچیان همچنین تشدید حملات وحشیانه و ضد انسانی رژیم سعودی به ملت مظلوم یمن را محکوم کرد و آن را نشانه شکست قطعی و نزدیک این جنایتکاران دانست و با تقدیر از مقاومت دلیرانه ملت یمن، برای آنها نصر الهی را مسالت کرد.

دبیر کل حزب موتلفه اسلامی در بخش دیگری از این گفت وگو با اشاره به آغاز ماه بهمن، ماه پیروزی انقلاب اسلامی، آغاز چهل و چهارمین بهار آزادی اسلامی و نظام جمهوری اسلامی را به پیشگاه ولی امر مسلمین، ملت قهرمان ایران و همه ملتهای آزادی خواه تبریک گفت و برای شهدا و همه آنهایی که در مسیر برپایی انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی فداکاری کردند و جان دادند علو درجات و رحمت واسعه الهی مسالت کرد.

بادامچیان گفت: ان شاءالله همه با هم در تحول و تکامل نظام و در گام دوم انقلاب اسلامی همفکری و همکاری خواهیم کرد تا ضمن حل مشکلات، پیشرفت روز افزون و گسترش دستاوردها، جامعه نمونه اسلامی و دولت کریمه اسوه ای برای دیگران باشد.

دبیر کل حزب موتلفه اسلامی از اعضا و طرفداران حزب و همه علاقمندان به آزادی، استقلال و مردمسالاری دینی و ارزشهای الهی و انسانی خواست که در دهه مبارک فجر، با جهاد تبیین، تهاجم تبلیغی و جنگ رسانه ای باطل را به شکست برسانند و آرمانهای انقلاب را تشریح نمایند.

دبیر کل حزب موتلفه اسلامی در پایان با اشاره به شروع به کار دوره سیزدهم حزب موتلفه اسلامی گفت: خداوند را شاکریم که توفیق داد مجمع عمومی سیزدهم با شکوه و همدلی برگزار شد و پس از شکل گیری شورای مرکزی جدید، مسوولان دوره سیزدهم حزب با نهایت آزادی و رای شورای مرکزی انتخاب شدند و اکنون همه با هم برای انجام تکالیف و وظایف آمادگی دارند تا شعار محوری این دوره یعنی « تحقق گام دوم انقلاب اسلامی، در تحزب و جامعه نمونه اسلامی» به طور کامل به اجرا برسد.

دبیر کل حزب موتلفه اسلامی تاکید کرد: موتلفه اسلامی با حفظ ارزشها و مبانی یک حزب خدامحور، با همه افراد و گروه هایی که در جهت اسلام، انقلاب اسلامی، ایران و ارزشهای انسانی گامی بردارند یا فعال باشند، در مشترکات تعامل و تفاهم خواهد داشت.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول