اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

نجفی: امیدوارم تیم کاملی به مصر اعزام کنیم/مسئله اصلی مهمات است

سرمربی تیم ملی تپانچه گفت: پیشنهاد من این بود بتوانیم تیم کاملی را به جام جهانی هند اعزام کنیم.

نجفی: امیدوارم تیم کاملی به مصر اعزام کنیم/مسئله اصلی مهمات است

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، احمد نجفی درباره وضعیت ملی‌پوشان و حضور در مسابقات جهانی مصر، عنوان کرد: اردوی ما از 25 دی شروع شده و تا 15 بهمن ادامه دارد. پنجشنبه گذشته رکوردگیری داخلی داشتیم و این هفته نیز دوباره رکوردگیری می‌کنیم. رکورد بچه‌ها دوره قبل واقعا عالی بود و اکثریت رکوردهایی که باید می‌زدند، زدند. امیدوارم آنها رکوردهای خود را حفظ کنند. اسفندماه جام جهانی مصر را در پیش داریم که امیدوارم با شرایط فدراسیون تیم کامل اعزام شود و بچه‌ها هم آمادگی خود را حفظ کنند تا بهترین نتیجه را بگیرند.

سرمربی تیم ملی تفنگ کشورمان درباره اینکه مشخص شده چه تعداد ورزشکار به مسابقات مصر اعزام می‌کنید، گفت: هنوز مشخص نیست. در این مدت سرپرستی آقای مبینی هم زحمت کشید و هم حمایت کرد. نظر ما این بود تیم کامل اعزام شود یعنی 3 ورزشکار مرد و 3 ورزشکار زن اعزام کنیم.

نجفی درباره اینکه مهمترین خواسته شما الان چیست، خاطرنشان کرد: مسئله اصلی الان مهمات است. در 25 متر بانوان 3 نفر را آماده کردیم اما از نظر فشنگ و مهمات در مضیقه هستیم. اگر بتوانند تمرین کنند خوب است که در این ماده هم که امید به مدال داریم، نتیجه بگیریم.

وی همچنین در خصوص وضعیت جواد فروغی و رکوردهای او، اظهارداشت: بعد از المپیک در تمرینات او فاصله‌ای افتاد. الان حدودا یک ماه است که تمریناتش را آغاز کرده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول