اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

احمدوند: پول یک بازیکن درجه 3 فوتبال را به دختر تاریخ ساز تنیس اختصاص دهید

سرمربی سابق تیم ملی تنیس معتقد است وزارت ورزش می‌تواند هزینه یک بازیکن درجه 3 فوتبال را خرج دختر تاریخ ساز تنیس کند.

احمدوند: پول یک بازیکن درجه 3 فوتبال را به دختر تاریخ ساز تنیس اختصاص دهید

سعید احمدوند در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد عملکرد مشکا‌ت الزهرا صفی که برای نخستین بار در مسابقات گرند اسلم استرالیا بازی کرد، اظهار داشت: این بازیکن از همان ابتدای کارش در تنیس نشان داد که تنیس را جدی دنبال می‌کند و معلوم بود که هدفمند است به نظر من کاری که او انجام داد اصلا آسان نبود این همه مسافرت و تمرین و هزینه فقط عشق و علاقه می‌خواهد که او از این کار دست نکشید. روزی سه چهار ساعت تمرین و حضور در مسابقات مختلف حالا از او یک تنیسور خوب ساخته است.

وی در مورد دو بازی انجام شده در استرالیا گفت:‌ او بازی اولش را برد و بازی دوم را به دختر بلژیکی باخت حریف بلژیکی دو هفته پیاپی در مسابقات تونس در فینال بازی کرده است و رنک 900 بزرگسالان دنیا را در اختیار دارد. اینکه در 15 سالگی در فینال ویمبلدون بازی کرده نشان می‌دهد او چقدر قدرتمند است.

* مشکات الزهرا باید بیشتر در رده بزرگسالان بازی کند

سرمربی سابق تیم ملی تنیس در مورد اینکه چه آینده‌‌ای برای او پیش‌بینی می‌کنید گفت:‌اگر مشکات الزهرا می‌خواهد به اهداف بزرگ‌تری برسد باید در رده بزرگسالان بیشتر بازی کند و به مسابقات فیوچرز زیادی برود. چون اگر نرود شرایطش در آینده سخت می‌شود. او باید حضورش در مسابقات را تقسیم کند و بیشتر در رده بزرگسالان بازی می‌کند که وقتی 18، 19 ساله شد حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشد.

* بودجه 8 تا 100 هزار دلاری برای حضور در سطح جهانی

احمدوند با تأکید بر اینکه باید حمایت‌ها از او خیلی بیشتر باشد گفت:‌ حالا که این دختر استعداد و نبوغ خود را در تنیس نشان داده وزارت ورزش حتما باید بودجه‌ای را به او اختصاص دهد تا بیشتر در مسابقات حاضر شود اگر این اتفاق بیفتد این دختر آینده روشنی خواهد داشت. به نظر من در سال 80 تا 100 هزار دلار هزینه می‌خواهد که یک بازیکن در سطح جهانی داشته باشیم بازی امروز جنگ نابرابر بود چون حریف او در کمپی در بلژیک تمرین می‌کند و دغدغه مالی هم ندارد.

وی اظهار داشت: او در حال حاضر بهترین بازیکن دختر غرب آسیا است و نمی‌دانم چطور در این سال‌ها نماینده فدراسیون جهانی که خودش یک ایرانی است کمکی به او نکرده است و این بازیکنان هم همیشه در مصاحبه‌هایش گفته است کمکی به او نشده است. حتما باید حمایت کنیم او را از دست ندهیم چون در حال حاضر در گرنداسنت بازی کرده و خواهان زیادی از کشورهای دیگر خواهد داشت.

* هزینه یک بازیکن درجه 3 فوتبال را خرج دختر تاریخ ساز کنید

سرمربی سابق تیم ملی تنیس ادامه داد:‌ 100 هزار دلار در سال پول یک بازیکن درجه دو، سه فوتبال است، حالا چه عیبی دارد این مبلغ را برای یک بازیکنی هزینه کنیم که مستعد بوده و تاریخ سازی کرده است. اگر این کار انجام شود تنیس ایران زنده می‌شود. در حال حاضر بهترین موقعیت است که وزارت ورزش موضع خود را در مقابل تنیس مشخص کند که آیا این ورزش را می‌خواهد یا خیر؟ حالا که تنیس یک حرکتی انجام داده وزارت ورزش هم باید پای کار بیاید.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول