اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

نمایشگاه مدرسه انقلاب در 200 آموزشگاه گلستان/ راه‌اندازی معاونت رسانه در مدارس

مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان استان گلستان از برپایی 200 نمایشگاه مدرسه انقلاب در این استان خبر داد.

نمایشگاه مدرسه انقلاب در 200 آموزشگاه گلستان/ راه‌اندازی معاونت رسانه در مدارس

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، جابر جلالی امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه ضمن تبریک ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی اظهار کرد: نمایشگاه مدرسه انقلاب در ۲۰۰ آموزشگاه دخترانه و پسرانه استان گلستان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه مدرسه انقلاب بر دو پایه محتوا و روایت شعر استوار است، تصریح کرد: محتوا بر اساس بیانیه گام دوم انقلاب در سه بخش دیروز، امروز و فردا فعالیت می کند.

مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان استان گلستان افزود: دانش آموزان خاطرات انقلابی خود را به روایت از مادر و مادربزرگ، پدر و پدربزرگ در مدرسه انقلاب ثبت می‌کنند.

جلالی بیان کرد: در سال ۱۳۹۷ اتحادیه گلستان به عنوان انجمن دانش‌آموزی سطح کشور معرفی شد که این اتفاق خوبی است و باید به فال نیک گرفت.

وی با تشریح شکل‌گیری اتحادیه انجمن های اسلامی تصریح کرد: این مجموعه از سال ۱۳۴۲ فعالیت خود را برای گروه‌های دانش آموزی آغاز کرد و از سال ۱۳۵۸ به دستور امام راحل فعالیت خود را به صورت رسمی کلید زد.

مسوول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان استان گلستان افزود: این اتحادیه یک عضویابی هدفمند دارد که مسوولان شهرستان در مدارس این عضویابی را انجام می دهند.

جلالی؛ تربیت مدیر مومن و انقلابی را از مهمترین اهداف اتحادیه برشمرد و گفت: مدرسه نمی‌تواند این فضا را برای دانش آموزان فراهم کند این مهم بر عهده اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزی است.

وی با اشاره به اینکه خیمه‌های معرفت در ایام‌الله دهه فجر برپا می‌شود، ابراز کرد: پایه‌ریزی و شکل‌گیری شخصیت و هویت این دانش آموزان در پایه هفتم، هشتم و نهم شکوفا می شود که باید مورد توجه بیشتری قرار بگیرد.

مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان استان گلستان گفت: برای پایه‌های هشتم، نهم، دهم و یازدهم چهار کتاب با عنوان مصیر باید برگزار شود که این کتب ۱۰۳ هدف تربیتی موردنیاز جوانان را بازگو می‌کند.

جلالی تاکید کرد: هر مدرسه یک مسئول انجمن و دو معاونت دارد در تلاش هستیم معاونت رسانه را به آن اضافه کنیم، هر هفته در اتحادیه به شکل قرارگاه جلساتی را برگزار می کنند تا نتایج خوبی در حوزه دانش آموزی اتفاق بیفتد.

وی افزود: یکی از فعالیت های اتحادیه برپایی هیئت انصارالمهدی است که فضایی برای تربیت نسل جوان است، هیئت انصالرمهدی از ۶ کارگروه تدارکات، سمعی بصری، روابط عمومی، تبلیغات و انتظامات تشکیل شده است.

انتهای پیام/۸۳۰۱۹

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول