اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

اقدامی نو در تبریز/ اختصاص هزینه دسته گل تبریک به تهیه جهیزیه

پنج گروه صنعتی در تبریز در اقدامی شایسته و فرهنگ‌ساز، به جای ارسال دسته گل و بنر برای تبریک انتصاب رئیس سازمان صنعت و معدن آذربایجان‌شرقی، هزینه آن را به اهدای جهیزیه نوعروسان و آزادی زندانیان اختصاص دادند.

اقدامی نو در تبریز/ اختصاص هزینه دسته گل تبریک به تهیه جهیزیه

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، ابتدای هفته جاری بود که مراسم تکریم و تودیع رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌شرقی با حضور مقامات ملی و استانی در تبریز برگزار شد.

به مناسبت سالروز ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و هفته زن و همزمان با انتصاب صابر پرنیان به سمت ریاست سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌شرقی، در اقدامی خیرخواهانه به همت پنج واحد صنعتی استان، مقدمات پرداخت بخشی از بدهی‌های سه زندانی غیرعمد و تهیه چهار فقره جهیزیه جهت اهداء به نیازمندان فراهم شد.

 با توجه به اطلاع‌رسانی‌های قبلی مبنی بر قدردانی از ابراز لطف مدیران سازمان‌ها، شرکت‌ها، تشکل‌ها، انجمن‌ها، مسوولان بخش‌های دولتی و خصوصی و فعالان تجاری و اقتصادی و درخواست صابر پرنیان، رئیس سازمان صمت استان در خصوص عدم ارسال تاج گل، چاپ و انتشار هرگونه تبریک در قالب بنر، استند، نامه و یا آگهی در نشریات به مناسبت انتصاب وی به این سمت، تعدادی از واحدهای صنعتی آذربایجان‌شرقی هزینه‌های تبریک انتصاب را از طریق هماهنگی با انجمن‌های مرتبط با خیران همچنین ستاد دیه استان به انجام اقدامات خیرخواهانه اختصاص دادند.

بدون شک ترویج اقدامات شایسته‌ای از این دست نه تنها از حجم بالایی از تشریفات و هزینه‌های نابه‌جای مرسوم و معمول در چنین مراسم و انتصاباتی می‌کاهد، بلکه حرکتی فرهنگی و الگوساز برای هزینه کرد به‌جا و درست هزینه‌های هنگفتی است که تنها صرف ارسال دسته گل و بنرهای تبریک و شادباش انتصاب مدیران ادارات و سازمان‌ها می‌شود.

انتهای پیام/۶۰۰۱۴/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول