اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

مدیران دستگاه‌های اجرایی ملزم به سکونت در محل ماموریت خود هستند

فرماندار گلپایگان گفت: مدیران ادارات باید در شهرستان محل خدمت به همراه خانواده زندگی کنند تا از رفت و آمد و اتلاف وقت جلوگیری شود.

مدیران دستگاه‌های اجرایی ملزم  به سکونت در محل ماموریت خود هستند

 به گزارش خبرگزاری فارس از گلپایگان، محمدرضا عسگریان فرماندار گلپایگان عصر امروز در جلسه شورای اداری، اظهار کرد: خدمت در نظام مقدس جمهوری اسلامی موهبتی الهی است و از این فرصت باید به نحو احسن برای خدمت به مردم استفاده شود.

وی گفت: رعایت تکریم ارباب رجوع باید سرلوحه کارها قرار بگیرد و مدیران باید بدون منت به مردم خدمت کند چرا که اگر مدیران دستگاه‌های دولتی به انجام وظایف اداری عمل کنند رضایت مردمی را به دنبال خواهند داشت.

عسگریان بیان کرد: مدیران ادارات در شهرستان محل خدمت به همراه خانواده زندگی کنند تا از رفت و آمد و اتلاف وقت جلوگیری شود.

فرماندار گلپایگان با بیان اینکه مدیران از فرصت جلسه شورای اداری برای ارائه عملکرد خود استفاده کنند، گفت: شرایط اقتصادی مردم خوب نیست و در این اوضاع وظیفه مدیران مربوطه نظارت بر قیمت‌ها و تنظیم بازار اجناس و توزیع عادلانه نهاده‌های دامی است.

 وی با تأکید بر صرفه‌جویی در مصرف گاز و آب و برق در ادارات، گفت: روابط عمومی ادارات شهرستان از حالت منفعل خارج و با رسانه‌ها همکاری کنند تا مردم در جریان عملکرد ادارات قرار بگیرند.

در ادامه حجت‌الاسلام محمدتقی کرامتی، امام‌جمعه گلپایگان با بیان اینکه از سال ۱۳۴۲ زمینه ایجاد انقلاب اسلامی با یک حرکت نرم تحول‌گرا شروع شد، اظهار کرد:  ایجاد انقلاب نیاز به روشنگری داشت و امام و یارانش نیز در حلقه وصل مشترکی با روشنگری مردم سال ۱۳۵۷ موفق شدند با همراهی مردم انقلاب را به پیروزی برسانند.

وی گفت: انقلاب اسلامی بر پایه فرهنگی و بر اساس نگرش دینی و مذهبی تشکیل شد، اما در تحقق  اهداف تعالی امام  هنوز دچار عقب ماندگی هستیم و باید با تغییر نگرش در ایجاد جامعه‌ای که امام نوید آن را داده است، تلاش کنیم.

نجفعلی علیان، رئیس دادگستری گلپایگان  نیز در این جلسه با تأکید بر توزیع صحیح و عادلانه خدمات به مردم، اظهار کرد: گلپایگان قطب کشاورزی و دامداری است و دامداران از نحوه توزیع نهاده‌های دامی راضی نیستند و لازم است دستگاه مربوطه در رفع ناعادلانه توزیع نهاده‌های دامی اقدام کند.

وی گفت: در شهرستان گلپایگان آمار تصادفات بالا است و ضرورت دارد اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و شهرداری‌های گلپایگان و گوگد و گلشهر نقاط حادثه خیز را شناسایی و  اصلاح کنند.

علیان با بیان اینکه  جهاد کشاورزی گلپایگان طبق تبصره ماده ۱۰ قانون  مانع تغییر کاربری اراضی کشاورزی شهرستان شود، بیان کرد:  اداره مربوطه عدم کیفیت آب شرب شهرستان را بررسی و حل کند چرا که نمی‌توان گفت راهکاری نیست زیرا آب شور دریا نیز شیرین سازی می‌شود.

انتهای پیام/۶۳۰۷۱/ج/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول