اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

خاک کشاورزی، قربانی ویلاسازی/ جهادکشاورزی با ویلاسازان در مزرعه و باغ ها برخورد کند

رئیس دادگستری اهر بر ضرورت برخورد جدی شهرداری و جهاد کشاورزی با ساخت‌وسازهای غیرمجاز و تغییر کاربری اراضی کشاورزی در محدوده شهری وروستایی تاکید کرد.

خاک کشاورزی، قربانی ویلاسازی/ جهادکشاورزی با ویلاسازان در مزرعه و باغ ها برخورد کند

به گزارش خبرگزاری فارس از اهر،  حجت‌الاسلام محمدعلی نظری در جلسه شورای پیشگیری از جرم دادگستری اهر اظهار کرد: برخی افراد فرصت‌طلب از ضعف و غفلت برخی دستگاه‌ها استفاده کرده و با ساخت‌وسازهای غیرمجاز در محدوده شهری و اراضی کشاورزی با احداث ویلاهای غیرمجاز تخلفات متعددی را انجام داده‌اند که ضرورت دارد دستگاه‌های مرتبط از جمله شهرداری با فعال کردن پلیس ساختمان و جهاد کشاورزی با تدوام گشت‌های بازرسی اهتمام جدی به این امر داشته باشند.

رئیس شورای پیشگیری از جرم دادگستری اهر بر حمایت دستگاه قضایی از مدیران تلاشگر تاکید کرد و افزود: انتظار می‌رود، دستگاه‌ها با راهکارهای لازم جلوی کاغذبازی‌ها و معطلی مردم را بگیرند و در این زمینه هر مدیر و کارمندی که عمدا با بهانه تراشی برای مردم مشکل ایجاد کند، برخورد جدی خواهد شد.

وی از دیگر مشکلات شهر اهر را سد معبر اماکن تجاری و خدماتی اعلام کرد و از شهرداری اهر خواست با تدبیر لازم و فعال کردن اکیپ گشت سد معبر با خاطیان و ناقضان حقوق عامه مردم برخورد جدی کنند و دستگاه قضایی خود را در این خصوص حامی شهرداری می‌داند.

وی، خط قرمز دستگاه قضایی را خدشه‌دار کردن امنیت عمومی توسط برخی افراد اعلام کرد و افزود: خوشبختانه با هماهنگی دستگاه قضایی، نظامی، انتظامی و امنیتی با این‌گونه افراد متخلف در کمترین زمان ممکن برخورد جدی می‌شود.

وی به برخی رؤسای ادارات نیز گریزی زد و خاطرنشان کرد: قانون برای همه یکسان بوده و هر مدیری که در خدمت‌رسانی به مردم در وظایف خود کوتاهی و تعلل کند، با تشکیل پرونده قضایی برخورد می‌شود.

این مقام ارشد قضایی شهرستان، خطاب به شهردار اهر به وضعیت نابسامان شهری اشاره کرد و یادآور شد: متاسفانه شهرداری با مشکلات متعددی در داخل مجموعه دست به گریبان است که ضرورت دارد شهردار جدید با برنامه‌ریزی و مدیریت لازم، بسیج تمام امکانات و استفاده از تمام ظرفیت‌ها اقدامات اساسی را برای تغییر چهره شهر انجام دهد و دستگاه قضایی در این زمینه از شهرداری حمایت خواهد کرد.

وی از تلاش‌های صادقانه فرماندار اهر در این روزهای برفی و پیگیری امور شهرستان در حوزه‌های مختلف و همراهی و همکاری مجموعه تحت امر  قدردانی کرد.

انتهای پیام/۶۰۰۰۳/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول