اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

برگزاری حضوری کلاس‌های درس دانشگاه خوارزمی در ترم آینده/شرط حضور؛ داشتن کارت واکسن

کلاس‌های درس دانشگاه خوارزمی در ترم آینده به صورت حضوری برگزار می‌شود، دانشجویان برای حضور در کلاس‌های درس باید کارت واکسن خود را در سامانه آموزشی گلستان حداکثر تا زمان انتخاب واحد بارگذاری کنند.

برگزاری حضوری کلاس‌های درس دانشگاه خوارزمی در ترم آینده/شرط حضور؛ داشتن کارت واکسن

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، دانشگاه خوارزمی طی اطلاعیه‌ای شرایط برگزاری کلاس‌های درس در نیمسال ۴۰۰۲ را اعلام کرد، بر این اساس تمام کلاس‌های درس مقطع کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی از ابتدای شروع نیمسال دوم یعنی 23 بهمن بصورت حضوری برگزار می‌شود. 

کلاس‌های عملی مقطع کارشناسی این دانشگاه بصورت حضوری و فشرده مطابق اطلاع رسانی دانشکده مربوطه برگزار خواهد شد. 
براساس این گزارش، با توجه به عدم تعهد دانشگاه برای تامین خوابگاه در تهران و قید این مورد در دفترچه آزمون سراسری، کلاس‌های کارشناسی برخی از گروه‌های آموزشی دانشگاه که در پردیس تهران قرار دارند، پس از بررسی دانشکده‌های مربوطه و اطلاع رسانی آنها به دانشجویان بصورت حضوری یا ترکیبی (حضوری – مجازی) برگزار خواهد شد، که مسلما از طریق دانشکده به دانشجویان مذکور اطلاع رسانی خواهد شد.

تمام دانشجویان باید کارت واکسن خود را در سامانه آموزشی گلستان بارگذاری کرده (حداکثر تا زمان انتخاب واحد) و شرط حضور دانشجویان در کلاس‌های حضوری تزریق واکسن و تایید کارت واکسن آنها توسط کمیته مربوطه در دانشکده است. دانشجویانی که واکسیناسیون را انجام نداده اند (به دلیل بیماری زمینه‌ای و توصیه پزشک یا به هر دلیلی اقدام به انجام واکسیناسیون نکرده اند) لازم است هر دو هفته یکبار نتیجه منفی آزمایش PCR  ارائه و تاییدیه بهداری دانشگاه را اخذ کنند، در غیر اینصورت حق انتخاب واحد و شرکت در کلاس‌ها را نداشته و باید مرخصی با احتساب در سنوات اخذ کنند.

در صورتی که برخی از دانشجویان در حین برگزاری کلاس حضوری به بیماری کووید 19 مبتلا شوند، مطابق برگه استعلاجی پزشک از حضور در دانشگاه پرهیز کرده و پس از منفی شدن جواب PCR و تایید بهداری دانشگاه امکان حضور خواهد داشت. بدیهی است در صورتی که بازه درمان با ارائه مستندات لازم طولانی شود مساعدت لازم برای حذف درس یا مرخصی تحصیلی صورت خواهد گرفت.
انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول