اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

لایحه بودجه ۱۴۰۱ شهرداری یزد تقدیم شورا شد

شهردار شهر جهانی یزد لایحه پیشنهادی بودجه ۱۴۰۱ شهرداری را به شورای اسلامی شهر تحویل داد.

لایحه بودجه ۱۴۰۱ شهرداری یزد تقدیم شورا شد

به گزارش خبرنگار فارس از یزد، صبح امروز در چهل‌ و سومین جلسه علنی شورای شهر یزد به دنبال اتمام بررسی و تصویب تعرفه عوارض، لایحه بودجه سال ۱۴۰۱ شهرداری توسط شهردار یزد به شورای شهر تقدیم شد.

به گفته ابوالقاسم محی‌الدینی، بودجه سال آینده ۲۲ میلیون ریال و با راهبرد تمرکززدایی و افزایش اختیارات مناطق شهری بر پایه سیاست محله محوری به شورا تحویل داده شد.

وی با بیان این‌که بودجه سال آینده ۲۰ درصد افزایش نسبت به سال جاری دارد اظهار کرد: لایحه بودجه پیشنهادی در مقایسه با بودجه سال جاری منطقی‌تر شده و از رشد غیرواقعی آن جلوگیری شده و آیتم‌هایی که در سال‌های گذشته به بودجه رشد داده از آن حذف شد.

شهردار یزد با اشاره به این‌که افزایش بودجه در درآمدهای کوششی شهرداری دیده شده است عنوان کرد: شهرداری در بودجه سال آینده در اخذ تسهیلات نیز کاهش چشمگیری داشته و اخذ تسهیلات تنها برای پروژه های بزرگ تعریف شده است.

به گزارش فارس، بودجه پیشنهادی شهرداری برای سال آینده، ۲۲هزار و دویست و پنجاه و پنج میلیارد ریال است که از این میزان هفت هزار و چهارصد میلیارد ریال آن در بخش جاری و یازده هزار و سیصد و پنجاه و پنج میلیارد ریال در بخش عمرانی و مابقی در سایر بخش ها مصوب شده است.

رئیس شورای شهر یزد هم در این نشست تصریح کرد: بودجه سال آینده شهرداری پس از بررسی، کارشناسی و تصویب توسط اعضای شورا به هیئت تطبیق فرمانداری ارسال می‌شود تا ایرادات احتمالی برطرف شده و به تصویب نهایی برسد.

غلامحسین دشتی افزود: تکمیل پروژه‌های ناتمام و اولویت بندی پروژه‌های جدید بر اساس عدالت محوری در تمامی نقاط شهری به ویژه مناطق کم برخوردار از سیاست‌های کاری این شورا است.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول