اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  سینما و تئاتر

جشنواره فیلم فجر| استقبال چشمگیر مردم از پیش فروش بلیت

مدیر امور سینما‌های چهلمین جشنواره فیلم فجر اعلام کرد که استقبال مردم از خرید بلیت‌های این جشنواره چشمگیر بوده است.

جشنواره فیلم فجر| استقبال چشمگیر مردم از پیش فروش بلیت

محمدرضا فرجی مدیر امور سینما‌های چهلمین جشنواره فیلم فجر در گفت‌وگو با خبرنگار سینمایی خبرگزاری فارس، درباره آخرین وضعیت فروش بلیت‌های این جشنواره گفت: خوشبختانه شاهد استقبال چشمگیر مردم از پیش فروش بلیت‌های چهلمین جشنواره فیلم فجر هستیم و همچنان افراد بسیاری در حال خرید بلیت‌های جشنواره هستند. 

وی درباره برنامه‌ریزی‌های انجام شده برای نمایش فیلم‌ها جشنواره فجر در سینماهای کشور، بیان کرد: ما برنامه‌ریزی‌های مختلفی داشته‌ایم و سعی کرده‌ایم تمام جوانب را در نظر بگیریم تا مردم با خیال راحت در سالن‌های سینما حاضر شده و فیلم‌های جشنواره را تماشا کنند. 

مدیر امور سینما‌های چهلمین جشنواره فیلم فجر درباره کنترل شیوع ویروس کرونا در این جشنواره، اعلام کرد: موضوع کرونا و مدیریت عدم شیوع آن در جشنواره فیلم فجر، مورد توجه ستاد برگزاری این جشنواره بوده و برای آن برنامه‌ریزی‌هایی داشته‌ام. در تمامی سالن‌های سینمایی فاصله‌گذاری اجتماعی در نظر گرفته شده و طبق دستورالعمل‌های بهداشتی، قبل و بعد از نمایش فیلم، سالن‌ها باید ضد عفونی شوند. علاوه بر تدابیر اندیشیده شده از تمامی تماشاگران فیلم‌های جشنواره فجر درخواست می‌کنیم در تمام زمان حضورشان در سینما، ماسک‌هایشان را روی صورت نگهدارند. 

فرجی درباره سالن‌های نمایش دهنده آثار جشنواره فیلم فجر، اظهار کرد: از روز ۱۲ بهمن‌ماه در استان تهران ۶۱ سالن سینما و حدود ۱۴ هزار صندلی در اختیار تماشاگران فیلم‌های جشنواره قرار گرفته می‌شود. همچنین سینما‌های استان‌های دیگر نیز از روز ۱۵ بهمن‌ماه نمایش آثار چهلمین جشنواره فیلم فجر آغاز می‌کنند. 

وی درباره برگزاری سانس‌های فوق العاده برای فیلم‌های پر مخاطب، گفت: درباره این موضوع ما به صورت مورد به مورد تصمیم‌گیری می‌کنیم، چرا که باید ساعت پخش فیلم‌ها و وضعیت کرونا مورد ارزیابی قرار گرفته و درباره سانس‌های فوق العاده، تصمیم گیری شود. 

مدیرکل نظارت بر عرضه و نمایش فیلم سازمان سینمایی درباره توقف فیلم‌های اکران عمومی، گفت: تمامی فیلم‌هایی که در حال حاضر روی پرده هستند، بیش از پنج هفته نمایش داشته‌اند و با توجه به توافقی که شورای صنفی نمایش با صاحبان این فیلم‌ها قبل از شروع اکرانشان داشته‌اند، به محض آغاز جشنواره فیلم فجر، بخش زیادی از ظرفیت سالن‌های سینمایی در اختیار این جشنواره قرار گرفته و اکران این فیلم‌ها محدودتر خواهد شد.

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول