اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  توپ و تور

مونتایا فرناندز: بحرینی ها بهتر بودند و پیروز شدند/تیم ملی هندبال به تجربیات بیشتری نیاز دارد

سرمربی تیم ملی هندبال ایران گفت: ما تلاش کردیم اما بحرینی ها بهتر از ما بودند و به پیروزی رسیدند.

مونتایا فرناندز: بحرینی ها بهتر بودند و پیروز شدند/تیم ملی هندبال به تجربیات بیشتری نیاز دارد

به گزارش خبرنگار اعزامی فارس از عربستان، مانوئل مونتایا فرناندز، سرمربی تیم ملی هندبال ایران پس از شکست مقابل بحرین اظهار داشت: ابتدا به تیم بحرین تبریک میگویم. خیلی خوب بازی کردند در واقع از ما بهتر بازی کردند و پیروز شدند. ما جنگیدیم ولی بحرینی‌ها از ما بهتر بودند و آن‌ها برنده شدند.

وی افزود: ما در نیمه‌دوم ترجیح دادیم دروازه‌بان‌مان را عوض کنیم و بحرین هم نشان داد که واقعا تیم خوب و شگفت‌انگیزی است تیمی که در المپیک بوده و نشان داده که تیم خوبی است.

فرناندز ادامه داد: از این مسابقه خوشحال نیستم، چون ما شکست خوردیم و ممکن‌ است بعضی‌ موقع‌ها شکست بخورید. چون تیم مقابل از شما بهتر است مانند شرایطی که امروز اتفاق افتاد. درکل مسابقه هم برد و هم باخت دارد امروز بحرین خیلی خوب و کار را تمام کرد. من نمی خواهم بگویم که در این بخش و آن بخش مشکل داریم اما در نهایت بحرین نشان داد امروز می‌تواند ایران را ببرد.

سرمربی تیم ملی هندبال خاطرنشان کرد: ما در این بازی هم مثل بازی‌های اخیر توانستیم گل‌های زیادی به ثمر برسانیم. ما موقعیت‌های خوبی امروز داشتیم و تیم بحرین در حال رشد کردن است. تیم ما به‌طور بین‌المللی بازی می‌کند و خیلی به تجربه نیاز داریم و با تجربه‌های بیشتری که به دست می‌آوریم می‌توانیم موفق‌تر عمل کنیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول